ASMENŲ APTARNAVIMO PANEVĖŽIO APYGARDOS TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETAPrašome Jūsų užpildyti anketą, skirtą klientų aptarnavimo kokybei Panevėžio apygardos teisme įvertinti. Jūsų atviri ir nuoširdūs atsakymai padės mums nustatyti esamą klientų aptarnavimo kokybės lygį teisme ir jį gerinti.Kaip kreipėtės į teismą?Galite pasirinkti kelis ar visus atsakymo variantusTiesiogiai (apsilankiau teisme)TelefonuElektroniniu paštu Ties kiekvienu teiginiu prašome pažymėti Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymo variantąVisiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinkuNepastebėjau / negaliu įvertintiTeismo lankytojams pateikiamos aiškios nuorodos į teisme esančias patalpas (raštinę, teismo posėdžių sales ir kt.)Informaciniuose stenduose pateikta informacija apie teismo posėdžius yra aktualiInterneto tinklapyje pateikta informacija apie teismo posėdžius yra aktualiTeismo darbo laiku teismo raštinėje visada esu laiku aptarnaujamasTeismo darbuotojai (ne teisėjai) su manimi bendrauja pagarbiai ir dalykiškaiTeismo darbuotojai (ne teisėjai) prieš teikdami informaciją (atsakymus) tiksliai išsiaiškina kreipimosi tikslą ar klausimo esmęTeismo darbuotojai (ne teisėjai) pagal savo kompetenciją aiškiai ir išsamiai atsako į man rūpimus klausimus (nevartoja profesinių terminų jų nepaaiškinę, žargono ir pan.)Jei teismo posėdis atidedamas ar vėluoja, teismo darbuotojas (ne teisėjas) informuoja apie tai laukiančius asmenis, atsiprašo, nurodo vėlavimo priežastį Jei bet kurį atsakymą įvertinote "Visiškai nesutinku", "Nesutinku" arba "Nei sutinku, nei nesutinku", prašome pakomentuoti Jūsų vertinimą: Pateikite pastabų ir pasiūlymų, kaip gerinti asmenų aptarnavimą teisme: Rastos klaidos