APKLAUSOS ANKETA

VšĮ Vilniaus universiteto ligoninės Žalgirio klinika siekia laiku ir profesionaliai suteikti pagalbą pacientams, gerinti jų aptarnavimo kultūrą ir kokybę, kelti darbuotojų kvalifikaciją. Siekdami šių tikslų, norime sužinoti Jūsų nuomonę apie įstaigos darbuotojų Jums suteiktas paslaugas, apie pačių darbuotojų darbą. Jūsų atsakymai ir bendradarbiavimas leis pašalinti pasitaikančius trūkumus bei gerinti sveikatos paslaugų teikimo kokybę. Ši apklausa yra anoniminė. Pasirinkite labiausiai Jums tinkantį atsakymo variantą arba įrašykite tinkamą skaičių. Taip pat papildomai anketos pabaigoje galite surašyti kitus savo komentarus, pastabas, padėkas.

 

Apklausos anketą gali užpildyti ir paciento atstovai, todėl toliau suformuluoti klausimai nenurodo į konkretų asmenį.

 

Nuoširdžiai dėkodami Jums už atsakymus, primename, kad mes esame tik dėl Jūsų, o Jūs padedate mums tobulėti.

 

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Ar Jus tenkina registratūros darbas?Privalomas
2. Jei registratūros darbas netenkina, nurodykite priežastis:
3. Kiek laiko teko laukti registratūroje?Privalomas
4. Atvykus nurodytu registracijos laiku pas gydytoją patenkate:Privalomas
5. Kiek laiko truko Jūsų vizitas pas gydytoją?Privalomas
6. Ar gydytojas pakankamai skyrė Jums dėmesio ir laiko, suteikė pakankamai informacijos apsilankymo metu apie Jūsų ligą ir tolesnį gydymą?Privalomas
7. Kaip vertinate klinikoje dirbančių gydytojų kvalifikaciją?Privalomas
8. Kaip vertinate klinikoje dirbančių gydytojų odontologų padėjėjų kvalifikaciją?Privalomas
9. Ar iš Jūsų buvo reikalauta ar/ir pats davėte medicinos personalui paperkamąją dovaną („kyšį“)Privalomas
10. Ar Jūs esate patenkintas klinikos aplinka ir tvarka?Privalomas
11. Ar yra tekę kreiptis į šios klinikos administraciją dėl problemų, kilusių bendraujant su aptarnaujančiu personalu (gydytojais, slaugytojomis, registratorėmis)?Privalomas
12. Ar administracija padėjo išspręsti Jums rūpimą problemą?Privalomas
13. Kokiu būdu patekote gydytis į Žalgirio kliniką?Privalomas
14. Ar pakankamai informatyvi ir naudinga vaizdo ekranuose transliuojama infomacija?Privalomas
Jūsų pastabos ir pasiūlymai (kas patiko ar nepatiko Žalgirio klinikoje):