Santykių rinkodaros raiška informacinių technologijų paslaugų rinkoje

Gerbiamas Respondente, Esu Kauno Technologijos universiteto Panevėžio instituto Vadybos ir administravimo fakulteto studentė ir kviečiu Jus dalyvauti apklausoje „Santykių rinkodaros raiška informacinių technologijų paslaugų rinkoje“, kurios metu tiriama, kaip vartotojai suvokia IT paslaugų kokybę ir kaip vertina santykius su paslaugas teikiančia įmone. Jūsų atsakymai padės geriau suprasti vartotojų poreikius, lūkesčius ir interesus ir bus panaudoti baigiamajame bakalauro darbe. Anketa anoniminė.
Rezultatai yra viešai prieinami

Kiek kartų teko kreiptis į IT paslaugų įmones?

Kokiomis informacinių technologijų paslaugomis Jums yra tekę naudotis (galimi keli atsakymų variantai) ?

Renkantis IT paslaugų teikėją Jums svarbu

Įvertinkite teiginius: 1 – visiškai nesutinku, 7 – visiškai sutinku
Viešai nerodomas
1234567
IT paslaugų teikėjo žinomumas
Patogi vieta
Paslaugų kaina
IT paslaugų teikėjo patikimumas
Rekomendacijos

Apčiuopiamumas

Įvertinkite teiginius: 1 – visiškai nesutinku, 7 – visiškai sutinku
Viešai nerodomas
1234567
IT paslaugų įmonė turi modernią įrangą ir priemones
Patraukli aplinka ir sąlygos
Darbuotojai yra malonūs ir tvarkingi
IT paslaugų įmonė turi ir siūlo tai, ko pageidauja vartotojai
Patogus darbo laikas

Patikimumas

Įvertinkite teiginius: 1 – visiškai nesutinku, 7 – visiškai sutinku
Viešai nerodomas
1234567
IT paslaugos suteikiamos, laikantis žadėtų terminų
Darbuotojai vartotojus informuoja apie tai, kada bus suteikta paslauga
Įmonė nuoširdžiai rūpinasi išspręsti vartotojo problemą
Vartotojas gali pasitikėti IT paslaugų įmone pateikdamas konfidencialią informaciją

Atsakingumas

Įvertinkite teiginius: 1 – visiškai nesutinku, 7 – visiškai sutinku
Viešai nerodomas
1234567
Darbuotojai aptarnauja greitai
Darbuotojai visada noriai padeda lankytojams
Darbuotojai visada turi laiko atsakyti į lankytojų klausimus
IT paslaugų įmonės atsakingumas reaguojant į klaidas, vartotojų nusiskundimus

Užtikrinimas

Įvertinkite teiginius: 1 – visiškai nesutinku, 7 – visiškai sutinku
Viešai nerodomas
1234567
Darbuotojų elgesys leidžia lankytojams nesibaiminti dėl sėkmingo paslaugos suteikimo rezultato
Vartotojai jaučiasi tikri dėl rezultato jau aptarnavimo metu
Darbuotojai visada mandagūs
Darbuotojai turi pakankamai žinių, kad galėtų teikti geras paslaugas ir atsakyti į vartotojų klausimus

Jautrumas

Įvertinkite teiginius: 1 – visiškai nesutinku, 7 – visiškai sutinku
Viešai nerodomas
1234567
IT paslaugų įmonė aptarnauja vartotojus individualiai, rodydama Jiems dėmesį
IT paslaugų įmonė nuoširdžiai domisi vartotojo interesais
Darbuotojai supranta ypatingus vartotojų poreikius
Bendraujant derinimas formalus ir neformalus bendravimas

Bendradarbiavimas

Įvertinkite teiginius: 1 – visiškai nesutinku, 7 – visiškai sutinku
Viešai nerodomas
1234567
Galimybė dalyvauti paslaugos teikime
Konsultacijos IT klausimais
Apmokymas dirbti specifine programine įranga

Komunikacija

Įvertinkite teiginius: 1 – visiškai nesutinku, 7 – visiškai sutinku
Viešai nerodomas
1234567
Galimybė teikiamos paslaugos būseną sekti IT įmonės internetinėje svetainėje
Galimybė su IT įmone bendrauti elektroniniu paštu
Galimybė su IT įmonės atstovu bendrauti Skype pagalba
Bendravimas telefonu
Informavimas apie problemos sprendimą
Nuolatinis bendravimas dėl IT paslaugų

Vartotojo santykiai su paslaugos teikėju

Įvertinkite teiginius: 1 – visiškai nesutinku, 7 – visiškai sutinku
Viešai nerodomas
1234567
Paslaugų kokybė turi didelę įtaką santykiams su paslaugų teikėju
Esant geriems santykiams su paslaugų teikėju, į paslaugų kokybę žiūrima atlaidžiau
Ilgalaikiai santykiai tarp IT paslaugų įmonės ir vartotojo yra naudingi
IT paslaugų įmonės veikla patenkina lūkesčius
Nuolaidos ir specialūs pasiūlymai pastoviems vartotojams

IT paslaugų įmonės veiklos skaidrumas

Įvertinkite teiginius: 1 – visiškai nesutinku, 7 – visiškai sutinku
Viešai nerodomas
1234567
Aiški paslaugų kainodara
Informavimas apie problemos sprendimą
Ilgametė darbo patirtis

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų socialinė padėtis: