Reklaminių pasiūlymų efektyvumo ir jų gavimo ypatumų tyrimas

Gerb. Respondente, Vilniaus Kolegijos studentai atlieka tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti vartotojų požiūrį į reklaminius pasiūlymus, ištirti jų efektyvumą ir gavimo ypatumus. Prašome Jūsų atsakytį į pateiktos anketos klausimus. Apklausa yra anoniminė, atsakymai bus analizuojami tik apibendrintos statistinės informacijos pavidalu. Pažymėkite Jūsų nuomonę tiksliausiai atitinkantį atsakymą. Dėkojame už Jūsų nuomonę, mums ji labai svarbi.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Kaip reaguojate į reklaminius pasiūlymus? ✪

Kaip Jūsų apsisprendimą pirkti prekes ar paslaugas įtakoja reklaminiai pranešimai apie akcijas ar nuolaidas? ✪

Kaip dažnai naudojatės akcijomis ar nuolaidomis įsigydami prekes ar paslaugas? ✪

Kiek pinigų per savaitę išleidžiate prekėms ar paslaugoms su nulaidomis įsigyti? ✪

Kokios rūšies reklaminiai pranešimai apie akcijas ar nuolaidas Jus pasiekia dažniau? ✪

Kokios rūšies reklaminiais pasiūlymais dažniausiai naudojatės? ✪

Kur norėtumėte gauti reklaminius pasiūlymus? ✪

Ką nešiojate ant rankos? ✪

Kokia Jūsų nuomonė apie pranešimų gaviklį? ✪

Kokią pinigų sumą sutiktumėte mokėti už reklaminių pasiūlymų gaviklį? ✪

Ar Jums reikalinga galimybė pasirinkti, kokio turinio reklaminius pasiūlymus apie akcijas ar nuolaidas gauti? ✪

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius? ✪

Gyvenamoji vieta? ✪

Jūsų pajamos? ✪