Tyrimas apie prekės ženklo vertę socialiniame tinkle „Facebook“

Aš, Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokyklos studentė, atlieku tyrimą apie prekės ženklo vertę socialiniame tinkle „Facebook“. Prašau, pasirinktus atsakymus pažymėti, o jeigu prašoma daugiau nei vieno – kelis. Jei iš pateiktų variantų neišsirenkate, tinkamą atsakymą įrašykite. Garantuoju, kad jūsų atsakymai bus pateikti procentais lentelėse, nebus matyti individualių atsakymų ir jie nebus viešai publikuojami, todėl užtikrinu konfidencialumą.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jūs asmeniškai turite profilį socialiniame tinkle „Facebook“?:

Jeigu atsakėte „ne“ pereikite prie 9 klausimo

2. Kiek kartų per savaitę Jūs asmeniškai lankotės socialiniame tinkle „Facebook“?:

3. Kiek laiko Jūs asmeniškai vidutiniškai praleidžiate vieno apsilankymo metu socialiniame tinkle „Facebook“?:

4. Ką dažniausiai Jūs asmeniškai veikiate socialiniame tinkle „Facebook“?

Prašome pažymėti visus Jums tinkamus atsakymus

5. Įvertinkite 5 balų skalėje (kai 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku) teiginius, ko Jūs ieškote socialiniame tinkle „Facebook“:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Kaip atrodo prekės ženklas, nuotraukų
Išsamios informacijos apie prekės ženklą
Komentarų, atsiliepimų, pastabų
Ar prekės ženklas teikia nuolaidas tik „Facebook“ nariams
Ar prekės ženklas veda diskusijas su fanais
Ar daug fanų turi prekės ženklas

6. Įvertinkite 5 balų skalėje (kai 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku) teiginius, kad socialiniame tinkle „Facebook“ prekės ženklo žinomumas, įvaizdis, kokybė, lojalumas, asocijacijos ir supratimas didėja:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Didėja prekės ženklo žinomumas
Gerėja prekės ženklo įvaizdis
Geriau suvokiama prekės ženklo kokybė
Didėja prekės ženklo lojalumas
Geriau suvokiamos prekės ženklo asocijacijos
Gerėja prekės ženklo supratimas

7. Įvertinkite 5 balų skalėje (kai 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku) teiginius, pagal ką vertinate prekės ženklą socialiniame tinkle „Facebook“:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Fanų skaičių
Nuolaidų galimybę
Nuotraukas
Komentarus, pastabas
Draugus, kuriems patinka prekės ženklas
Pateiktą informaciją socialiniame tinke „Facebook“

8. Kaip Jūs asmeniškai vertinate 5 balų skalėje (kai 1 – visiškai nesutinku, 5 – visiškai sutinku) teiginius:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Sukūrus prekės ženklo grupę "Facebook" didėja prekės ženklo žinomumas
Kuriant klausimus susijusius su prekės ženklu "Facebook" didėja žinomumas
Reklamuojantis socialinio tinklo „Facebook“ kairėje pusėje didėja prekės ženklo žinomumas
Siunčiant naujienlaiškius apie prekės ženklą "Facebook" didėja prekės ženklo žinomumas
Kai vartotojai rašo komentarus, atsiliepimus apie prekės ženklą didėja žinomumas
Spaudžiant „Patinka“ mygtuką didėja prekės ženklo žinomumas "Facebook"

9. Jūsų lytis?

10. Jūsų amžius?

11. Jūsų išsilavinimas?

12. Jūsų šeimyninė padėtis?

13. Jūsų tautybė?

14. Jūsų gaunamos asmeninės pajamos per mėnesį?