Viešbučių klasifikavimas

Sveiki! Esu Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos Vadybos fakulteto Turizmo ir viešbučių administravimo specialybės studentė. Atlieku tyrimą ir prašau užpildyti apklausos anketą. Anketos tikslas – išsiaiškinti, ar viešbučiui suteikta klasifikacija (žvaigždučių skaičius), atitinka kliento poreikius, aptarnavimo ir kokybės atžvilgiu. Prašau atsakyti į anketoje pateiktus klausimus, duomenys bus apibendrinami ir naudojami tik rašant darbą. Dėkoju už nuoširdžius atsakymus. Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius?

3. Kaip dažnai Jūs keliaujate Lietuvoje?

4. Kur dažniausiai apsistojate?

(galimi keli atsakymo variantai)

5. Kaip dažnai apsistojate viešbučiuose?

6. Kokios klasės viešbučiuose apsistojate dažniausiai?

(galimi keli atsakymo variantai)

7. Pagrindiniai aspektai, į kuriuos atkreipiate dėmesį, rinkdamiesi apsistoti viešbutyje.

(galimi keli atsakymo variantai)

8. Ar Jums svarbu keliomis žvaigždutėmis yra įvertintas viešbutis?

9. Kokiu tikslu dažniausiai apsistojate viešbutyje?

(galimi keli atsakymo variantai)

10. Kuriame Lietuvos viešbutyje esate daugiausia kartų apsistojęs/lankęsis?

11. Kas labiausiai patiko šiame viešbutyje?

puikiaigeraividutiniškaipatenkinamaiblogai
aptarnavimas
paslaugų kokybė
paslaugų įvairovė
aplinka
švara

12. Įverinkite aptarnavimo kriterijus šiame viešbutyje?

taipnenevisada
darbuotojai bendrauja su klientu jam suprantama kalba
darbuotojai turi pakankamai žinių, kad atsakytų į užduotus klausimus
darbuotojai suteikia tikslią ir teisingą informaciją
darbuotojai maloniai ir mandagiai bendrauja

13. Įvertinkite šiame viešbutyje teikiamų paslaugų kokybę:

taipnenevisada
teikiamų paslaugų kiekis tenkina Jūsų poreikius
teikiamos paslaugos yra kokybiškos
paslaugos teikimo kokybė nesikeičia nepriklausomai nuo paros meto bei asmens
yra atsižvelgiama į kiekvieno kliento pageidavimus
viešbučio klasifikacija žvaigždutėmis atitiko paslaugų kokybę

14. Kokie Jūsų nuomone, šio viešbučio pagrindiniai trūkumai aptarnavimo ir paslaugų kokybės atžvilgiu?

15. Ar dar kartą apsistosite šiame viešbutyje?