Naujo produkto įvedimas į rinką

Tyrimo tikslas – išanalizuoti naujai kuriamos paslaugos – sveikų produktų kavinės – reikalingumą vartotojams.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar teikiate pirmenybę ekologiškiems produktams?

2. Jei atsakėte TAIP, tai kokiems dažniausiai?

3. Kaip dažnai juos vartojate?

4. Kur dažniausiai įsigyjate natūralius produktus?

5. Kas jums svarbiausia renkantis sveikus produktus? Pažymėkite Jums tinkamiausius atsakymus

1-visiškai nesvarbu2-nesvarbu3-vidutiniškai svarbu4-svarbu5-labai svarbu
Kokybė
Kaina
Išskirtinumas
Natūralumas

6.Jūsų nuomone, ar reikalinga natūralių gėrimų kavinė, kurioje būtų galima paskanauti sveikais produktais?

7. Ar Jūs lankytumėtės tokioje kavinėje?

8. Kas šioje kavinėje Jums būtų svarbiausia? Pažymėkite Jums tinkamiausius atsakymus

1-visiškai nesvarbu2-nesvarbu3-vidutiniškai svarbu4-svarbu5-labai svarbu
Kokybė
Kaina
Išskirtinumas
Natūralumas

9. Kiek sutiktumėte mokėti už natūralius produktus?

10. Jūsų lytis

12. Pajamos per mėnesį:

11. Jūsų amžius:

13. Jūsų socialinis statusas: