Elektroninės komercijos analizė Lieuvos vartotojų atžvilgiu

Gerb., respondente, Šios anketos tikslas - išsiaiškinti Lietuvos vartotojų naudojimąsi elektroninėmis paslaugomis bei elektronine prekyba, taip pat ištirti veiksnius, kurie įtakoja jų pasirinkimą pirkti/nepirkti prekes ar paslaugas elektroninėje erdvėje. Tyrimas atliekamas akademiniais tikslais, todėl būčiau labai dėkinga už Jūsų sąžiningą dalyvavimą apklausoje. Sėkmės!
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Kuriai amžiaus grupei Jūs priklausote?

Jūsų lytis

Koks Jūsų išsilavinimas?

Kita

Kokia Jūsų socialinė padėtis?

Kita

Kokios Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį?

1. Kaip dažnai naudojatės internetu?

2. Kur dažniausiai naudojatės internetu?

* Galimi keli atsakymų variantai

Kita

3. Kokiais tikslais naudojatės internetu?

* Galimi keli atsakymų variantai

Kita

4. Ar naudojatės Lietuvoje siūlomomis e.paslaugomis?

5. Kokiomis e.paslaugomis naudojatės?

* Galimi keli atsakymų variantai

Kita

6. Kokia Jūsų nuomonė apie teikiamų e.paslaugų naudą?

(Įvertinkte teiginius nuo 1 iki 5, kai: 1 – visiškai sutinku; 2 – sutinku; 3 – ir taip ir ne; 4 - nesutinku; 5 - visiškai nesutinku)
12345
E.paslaugos palengvina daugelį procesų bei sutaupo laiko
E.paslaugos didina bendradarbiavimo efektyvumą tarp valstybinių įstaigų bei vartotojų
E.paslaugos mažina korupciją
E.paslaugos naudingos tik jas teikiančioms institucijoms
E.paslaugos nėra naudingos nei vienai šaliai

7. Kokia Jūsų nuomonė apie e.paslaugų kokybę Lietuvoje?

(Įvertinkte teiginius nuo 1 iki 5, kai: 1 – visiškai sutinku; 2 – sutinku; 3 – ir taip ir ne; 4 - nesutinku; 5 - visiškai nesutinku)
12345
Lietuvoje teikiamų e.paslaugų kokybė yra labai aukšta
Ne visų Lietuvoje teikiamų e.paslaugų kokybė yra aukšta
Lietuvoje teikiamų e.paslaugų kokybė yra vidutinio lygio
Lietuvoje teikiamų e.paslaugų kokybė yra dar žemame lygmenyje
Esu visiškai nepatenkintas (-a) e.paslaugų kokybe Lietuvoje

8. Jūsų nuomone, kokie pagrindiniai teikiamų e.paslaugų trūkumai Lietuvoje?

(Įvertinkte teiginius nuo 1 iki 5, kai: 1 – visiškai sutinku; 2 – sutinku; 3 – ir taip ir ne; 4 - nesutinku; 5 - visiškai nesutinku)
12345
Per maža siūlomų e.paslaugų pasiūla
Nepakanka informacijos apie teikiamas e.paslaugas
Paini pačių svetainių struktūra
Neišsamiai pateikiama naudojimosi instrukcija
Nesuteikiama galimybė konsultuotis telefonu
Nepatogūs atsiskaitymo būdai
Neužtikrinamas asmens duomenų saugumas

9. Jūsų nuomone, kas labiausiai skatintų didesnį naudojimąsi e.paslaugomis Lietuvoje?

(Įvertinkte teiginius nuo 1 iki 5, kai: 1 – labai svarbu; 2 – nelabai svarbu; 3 – ir taip ir ne; 4 – nesvarbu; 5 – visiškai nesvarbu)
12345
Prieinamesnė internetinė prieiga visos Lietuvos gyentojams
Didesnis visuomenės informavimas apie teikiamas e.paslaugas
Supaprastintas naudojimasis e.paslaugomis
Užtikrinimas dėl asmeninių duomenų saugumo
Aiškios ir išsamios instrukcijos naudojantis e.paslaugomis
Siūloma nemokama konsultacija telefonu iškilus neaiškumams
Siūlomi įvairesni atsiskaitymo būdai už e.paslaugas

10. Jei nesinaudojate e.paslaugomis įvardinkite to priežastis:

* Galimi keli atsakymų variantai

Kita

11. Ar perkate prekes e.parduotuvėse?

12. Kaip dažnai perkate e.parduotuvėse?

13. Kokias prekes dažniausiai perkate e.parduotuvėse?

* Galimi keli atsakymų variantai

Kita

14. Kokias e.parduotuves renkatės?

15. Prašau išvardinkite e.parduotuves, kuriose apsipirkinėjate dažniausiai:

* Jei neperkate e.parduotuvėse pereikite prie sekančio klausimo

16. Kas iš išvardintų veiksnių Jus labiausiai įtakoja (įtakotų) renkantis e.parduotuvę?

(Įvertinkte veiksnius nuo 1 iki 5, kai: 1 – labai svarbu; 2 – nelabai svarbu; 3 – ir taip ir ne; 4 – nesvarbu; 5 – visiškai nesvarbu)
12345
Ilgas e.parduotuvės gyvavimo laikas
Žinomumas, gera reputacija
Platus prekių asortimentas
Gera prekių kaina
Patogu ir paprasta naudotis svetainės struktūra
Patrauklus internetinės svetainės dizainas
Išreklamuota e.parduotuvė
Draugų rekomendacijos
Patikimumas gaunant prekes
Patogūs atsiskaitymo būdai
Nedidelės prekių pristatymo išlaidos
Greitas pristatymo laikas
Garantijų suteikimas
Galimybė susisiekti su svetainės administratoriumi telefonu

17. Kokius išskirtumėte pagrindinius privalumus perkant prekes/paslaugas internete?

(Įvertinkte teiginius nuo 1 iki 5, kai: 1 – labai svarbu; 2 – nelabai svarbu; 3 – ir taip ir ne; 4 – nesvarbu; 5 – visiškai nesvarbu)
12345
Sutaupomas laikas perkant neišeinant iš namų
Dažniausiai prekės siūlomos pigiau nei tradicinėse parduotuvėse
Atsiranda galimybė palyginti kainas ir išsirinkti geriausią
Patogu naudotis
Pristatoma į namus
Yra galimybė sužinoti kitų pirkėjų nuomones apie prekes/paslaugas
Dažnai suteikiama prekės grąžinimo galimybė
Neturiu nuomonės

18. Kokius išskirtumėte pagrindinius trūkumus perkant prekes/paslaugas internetu?

* Galimi keli atsakymų variantai

Kita

19. Jeigu neperkate e.parduotuvėse įvardinkite pagrindines to priežastis:

* Galimi keli atsakymų variantai

Kita

20. Ar dalyvaujate e.aukcionuose?

21. Kokius e.aukcionus renkatės?

22. Įvardinkite pagrindines priežastis dėl ko dalyvaujate e.aukcionuose?

* Galimi keli atsakymų variantai

Kita

23. Jūsų nuomone kokie yra pagrindiniai trūkumai dalyvaujant e.aukcionuose?

* Galimi keli atsakymų variantai

Kita

24. Jeigu nedalyvaujate e.aukcionuose įvardinkite to priežastis:

* Galimi keli atsakymų variantai

Kita

25. Kiek pinigų vidutiniškai išleidžiate per mėnesį pirkdami prekes/paslaugas internetu?

Kita

26. Kokiu būdu dažniausiai atsiskaitinėjate pirkdami internetu?

* Galimi keli atsakymų variantai

Kita

27. Kaip manote, ar saugu pirkti internetu Lietuvoje?

28. Ar planuojate pirkti internetu ateityje?