Transliuojamoji reklama

Televizija viena brangiausių ir veiksmingiausių reklamos priemonių. Ji platina masinius įvaizdžius: ko siekti, ko norėti, kaip rengtis ir pan.

Radijas neatskiriama mūsų gyvenimo dalis, jis lydi mus visur ir visada. Daugelis iš mūsų radijo laidų klausosi ne tik namuose, bet ir kelionėje, darbe ir poilsiaujant.

Šios anketos tikslas – išsiaiškinti vaistų televizinės/radijo reklamos poveikį vartotojams.

Gauti duomenys bus panaudoti rašant kursinį darbą.

Iš anksto dėkoju už atsakymus.

 

 

 

Rezultatai yra viešai prieinami

1.Ar Jums reikalinga, naudinga vaistų televizinė, radijo reklama?

2.Ar atreikiate dėmesį į vaistų reklamą transliuojama per televizija ar radija?

3. Ar tikite kad reklamuojami vaistai yra veiksmingesni už kitus vaistus?

4. Kuriuo metu dažniausiai pastebite vaistų reklamą per televiziją?

5. Kuriuo metu girdite vaistų reklamą per radiją?

6. Kaip Jus veikia transliuojamoji vaistų reklama?

7. Kokius jausmus ar pojučius Jums sukelia televizinė /radijo vaistų reklama?

8. Pažymėkite veiksnius , kurie labiausiai atkreipa Jūsų dėmesį televizinėje/radijo vaistų reklamoje?

9. Kaip manote , kokio tipo vaistų televizinė, radijo reklama yra veiksmingiausia?

10. Kokį vaistą rinktumėtes nuo skausmo?

11. Jūs esate ?

12. Kuriai amžiaus grupei priklausote?