Šviesusis alus su mėlynėmis marketingo komplekso tyrimas

Esu Deimantė, Kauno kolegijos 2 kurso studentė, studijuojanti maisto technologijas. Šios apklausos tikslas — atlikti šviesiojo alaus su mėlynėmis marketingo komplekso analizę.

Ši apklausa man padės atlikti marketingo tyrimus ir suprasti vartotojų nuomonę apie naujoves alaus rinkoje. Jūsų atsakymai yra visiškai anonimiški ir bus naudojami tik marketingo tyrimų tikslais.

Prašome skirti kelias minutes apklausai ir suteikti savo vertingą nuomonę.

Dėkoju už jūsų bendradarbiavimą!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kokį alų vartojate? ✪

2. Kaip dažnai perkate alų? ✪

3. Kur dažniausiai perkate alų? ✪

4. Kokio stiprumo alų geriate? ✪

5. Kurie iš šių alaus kokybės aspektų Jums yra svarbiausi? (Galimi keli atsakymo variantai) ✪

6. Kiek jums yra svarbi alaus kaina? ✪

7. Kiek sutiktumėte mokėti už alaus skardinę 0,568 L? ✪

8. Kokio skonio alaus norėtumėte išbandyti? (Su braškėmis, vyšniomis ir t.t.) ✪

9. Ar svarstytumėte išbandyti šviesųjį alų su mėlynėmis? ✪

10. Kokią didžiausią kainą sutiktumėte mokėti už šviesiojo alaus su mėlynėmis skardinę 0,568L? ✪

11. Kokie rinkodaros veiksmai jus paskatintų vartoti šviesųjį alų su mėlynėmis? (Galimi keli atsakymo variantai) ✪

12. Kuriai amžiaus grupei priklausote? ✪

13. Kokios jūsų pajamos? ✪

14. Kokia yra jūsų lytis? ✪