Tele2 Klientų Tyrimo Klausimynas

Esame Vilniaus kolegijos verslo ir vadybos fakulteto, reklamos vadybos studentai. Kviečiame atsakyti į apklausą. Apklausa yra anoniminė.

Tikslas: Surinkti duomenis apie potencialių klientų elgseną, paslaugų naudojimo įpročius, pasitenkinimą bei kainų suvokimą, kad būtų galima įvertinti įmonės veiklos rodiklius, prognozuoti ateities tendencijas ir parengti efektyvią reklaminę kampaniją.

Instrukcijos:

Prašome atsakyti į visus klausimus. Kai kuriuose klausimuose reikės pažymėti nuomonę pagal pateiktas skalas. Atsakymai bus konfidencialūs ir panaudojami tik statistinei analizei.

Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai naudojatės mobiliojo ryšio paslaugomis?

Kokias paslaugas naudojate? (Pažymėkite visus, kurie tinka)

Ar esate keitę ar planuojate keisti mobiliojo ryšio paslaugų tiekėją per ateinančius 12 mėnesių?

Prašome pažymėti, kiek stipriai sutinkate su žemiau pateiktais teiginiais (skalė nuo 1 iki 5, kur:

visiškai nesutinkunesutinkunei sutinku, nei nesutinkusutinkuvisiškai sutinku
Aš esu patenkintas(-a) tele2 paslaugų kokybe.
Tele2 siūlomos kainos yra konkurencingos.
Tele2 klientų aptarnavimas atitinka mano lūkesčius.
Tele2 technologijos ir inovacijos yra pažangios.
Esu linkęs(-a) rekomenduoti tele2 draugams ir šeimos nariams.

Prašome pažymėti, kaip Jūs vertintumėte tele2 įvaizdį, pasirinkdami tašką skalėje, kuri jungia žemiau pateiktus priešingus bruožus.

Prašome įvertinti tele2 įvaizdį pagal žemiau nurodytus atributus, pasirinkdami skaičių nuo –5 iki +5 (kur –5 reiškia visiškai neigiama savybė, 0 – neutralu, +5 – visiškai teigiama savybė)

Inovatyvumas

Prašome įvertinti tele2 įvaizdį pagal žemiau nurodytus atributus, pasirinkdami skaičių nuo –5 iki +5 (kur –5 reiškia visiškai neigiama savybė, 0 – neutralu, +5 – visiškai teigiama savybė)

Kainų prieinamumas

Lytis

Amžius

Išsilavinimas

Gyvenamoji vieta

Apytikslis mėnesio pajamų lygis