Viešojo maitinimo paslaugas teikiančių įmonių lojalumo programų vertinimas: vartotojų požiūris

Gerb. Respondente, Esu Šiaulių universiteto, Socialinių mokslų fakulteto studentė, atlieka tyrimą, kurio tikslas įvertinti rašanti magistro darbą tema: Viešojo maitinimo paslaugas teikiančių įmonių lojalumo programų vertinimas: vartotojų požiūris. Prašau skirti kelias minutes ir atsakyti į anketos klausimus. Kiekvieno iš Jūsų nuomonė mano tiriamajam darbui yra labai svarbi, siekiant gauti objektyvius rezultatus. Anketa yra anoniminė, Jūsų atsakymai duomenys bus pateikiami apibendrinta forma bus panaudoti mano magistro darbe. Iš anksto dėkoju.
Rezultatai yra viešai prieinami

Vartotojų lojalumo stadijos nustatymas ✪

Tikrai taipKo gero taipKo gero neTikrai neNeturiu nuomonės
Ar galėtumėte išskirti vieną maitinimosi įstaigą, kurioje nuolat lankotės?
Ar naudojatės kokios nors maitinimo įstaigos nuolaidų kortele?
Ar domitės maitinimo paslaugų įstaigų lojalumo programomis ir pasiūlymais?
Ar dalyvaujate kokios nors maitinimo įstaigos lojalumo programoje?
Ar lankotės tik tuose maitinimo įstaigose, kuriuose gaunate nuolaidą?

Vartotojų požiūrio į paslaugų kokybę vertinimas:Kas Jums artodo svarbu renkantis maitinimo įstaigą?

Tikrai taipKo gero taipKo gero neTikrai neNeturiu nuomonės
Patiekalų ir gėrimų skonis
Patiekalų ir gėrimų įvairovė
Geras aptarnavimas
Organizacijos įvaizdis
Nuolaidos

Ką rekomenduotumėte patobulinti Jūsų mėgstamoje maitinimo įstaigoje?

Tikrai taipKo gero taipKo gero neTikrai neNeturiu nuomonės
Nieko tobulinti nereikia, viskas ir taip gerai
Galėtų taikyti didesnes nuolaidas
Galėtų nemokamai dalinti nuolaidų korteles
Galėtų taikyti ypatingas sąlygas nuolatiniams klientams (greitesnis aptarnavimas, užsakymų pirmenybė)
Galėtų būti rengiamos specialios pramogos nuolatiniams klientams
Galėtų organizuoti loterijas ar žaidimus

Vartotojų požiūris į lojalumo programas:kas paskatintų Jus lankytis maitinimo įstaigoje ( pasirinkite 1 atsakymo variantą )?

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų veikla šiuo metu