Lietuvos ženklodaros tyrimas

Gerb. respondente,

Mes, Erika Gibėžaitė, Eglė Kavaliauskaitė, Daiva Daniulevičiūtė ir Greta Štuopytė, studijuojančios VU KHF, MPVM0 grupėje atliekame tyrimą, kurio tikslas – įvertinti Lietuvos ženklodaros efektyvumą. Nuoširdūs ir atviri Jūsų atsakymai padėtų objektyviai įvertinti tyrimo rezultatus. Anonimiškumas garantuojamas. Ačiū už Jūsų nuomonę ir sugaištą laiką. Atsakydami į anketoje pateiktus klausimus, pažymėkite Jums priimtiniausią atsakymą/-us.

Rezultatai yra viešai prieinami

Kurie iš pateiktų elementų, Jūsų nuomone, labiausiai formuoja Lietuvos įvaizdį pasaulyje? ✪

Ar Lietuva turi savo prekės ženklą? ✪

Iš kur sužinojote apie Lietuvos prekės ženklą? ✪

Su kokiais stereotipais gali būti siejama Lietuva? ✪

Kokie stereotipai taikomi Lietuvai?

Lietuvos prekės ženklas pasižymi šiomis savybėmis: ✪

Lietuvos prekės ženklas pasižymi šiomis savybėmis:

Įvertinkite Lietuvos prekės ženklą: ✪

Jūsų nuomone, kokiu tikslu yra naudojamas Lietuvos prekės ženklas? ✪

Ar Lietuva galėtų turėti ją reprezentuojantį kvapą?

Koncepcija "Lietuva-drąsi šalis": ✪

Jūsų išsilavinimas: ✪

Jūsų amžius: ✪

Jūsų lytis: