DRAUDIMO BENDROVĖS "AVIVA LIETUVA" APLINKOS RINKOS TYRIMAS

Kviečiame dalyvauti tyrime, kurį atlieka Vilniaus Kolegijos Ekonomikos fakulteto studentė. Tyrimo tikslas –. išanalizuoti „AVIVA Lietuva“ gyvybės draudimo bendrovės vidinę aplinką ir vartotojų rinką bei jos įtaką draudimo bendrovei. Tyrimas atliekamas anonimiškai. Rezultatai bus naudojami tik tyrimo tikslams pasiekti. Prašome atidžiai perskaityti kiekvieną klausimą pažymėti Jums tinkamiausią atsakymo variantą arba įrašyti atsakymą tam skirtoje vietoje. Čia nėra nei teisingų, nei klaidingų atsakymų, mus domina tik Jūsų nuomonė. Labai prašome atsakyti į visus klausimus
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius? ✪

Jūsų išsilavinimas? ✪

Jūsų mėnesinės pajamos? ✪

Jūsų šeimyninė padėtis? ✪

Ar esate susipažinę su gyvybės draudimo įmonių siūlomomis paslaugomis? ✪

Kokia Jūsų padėtis gyvybės draudimo rinkoje? ✪

Kurios gyvybės draudimo įmonės paslaugomis naudojatės ar naudojotės?

Pagrindinė priežastis, paskatinusi pasinaudoti gyvybės draudimo paslaugomis yra:

Pagrindinė priežastis lėmusi vienos ar kitos gyvybės draudimo įmonės pasirinkimą:

Kokias gyvybės draudimo paslaugas turite (turėjote, norite turėti) įsigiję? ✪

Kiek kaina įtakoja (įtakotų) jūsų sprendimą pirkti gyvybės draudimo paslaugas? ✪

Kodėl nesinaudojate gyvybės draudimo paslaugomis?