UAB "Pigu" pirkėjų apklausa

Gerbiamas Respondente, Vilniaus kooperacijos kolegijos studento atliekamas tyrimas, kurio metu siekiama išsiaiškinti, kaip pirkėjai vertina UAB „Pigu“ marketingo komplekso elementus ir prekių asortimentą. Apklausa – anoniminė, duomenys bus naudojami tik apibendrinti. Tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe. Jūsų nuoširdūs atsakymai padės atsakyti į baigiamajame darbe keliamą tikslą ir uždavinius.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

A. Prašome nurodykite, kokio svarbumo yra šie faktoriai:

Labai svarbuSvarbuVidutiniškaiNesvarbu
Kaina
Rėmimo renginiai
Aptarnavimas
Asortimentas
Reklama
Nuolaidos
Kokybė

B. Iš kokios prekių grupės dažniausiai perkate prekes?

C. Nurodykite faktorius, kurie turi įtakos Jūsų apsilankymams internetinėje svetainėje pigu.lt?

D. Kaip dažnai lankotės prekybos tinklo UAB "Pigu" internetinės parduotuvės svetainėje?

E. Kiek vidutiniškai Jūs išleidžiate Lt. vieno apsilankymo metu UAB "Pigu" internetinėje parduotuvėje?

F. Jūsų lytis?

G. Jūsų amžius?

H. Informacija apie prekes, prekių pirkimą ir teikimą.

TaipNe
Ar pateikiama prekių apžvalga?
Ar yra detalus kiekvienos prekės aprašymas arba nuorodos į jas?
Ar nurodyti prekių pranašumai?
Ar yra nurodyti paslaugų teikimo vietos, regionai?
Ar yra nuorodos paslaugų teikimo, prekių pirkimo sąlygos?
Ar yra pateiktos paslaugų, prekių kainos ir nuolaidos?