Socialinės medijos raiška įmonės įvaizdžio formavime

Gerb. Respondente, šia anketa siekiama nustatyti socialinės medijos (socialinių tinklų, forumų, blog'ų ir tt) panaudojimo galimybes formuojant įmonės įvaizdį. Tyrimo metu gauti duomenys bus panaudoti VU KHF magistro baigiamajame darbe. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs, todėl prašau skirti šiek tiek laiko ir užpildyti anketą. Anketa yra anoniminė. Ačiū!
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Ar dažnai naudojatės internetu? ✪

Jūsų pagrindinė veikla naudojantis internetu: ✪

Kurias iš šių socialinės medijos priemonių Jūs naudojate: ✪

Kiek visudiniškai valandų per savaitę praleidžiate socialiniuose tinklapiuose, turinio bendruonemėse (Facebook, Twitter, One.lt, Youtube ir pan.)? ✪

Kokia forma pateikta informacija apie įmonę Jums yra priimtiniausia? ✪

(pažymėkite vieną ar kelis atsakymų variantus)

Kokie veiksniai susiję su įmonės įvaizdžiu labiausiai daro įtaką Jūsų pasirinkimui? ✪

Kaip manote, kokie kriterijai svarbiausi formuojant įmonės įvaizdį? ✪

(Pasirinkite Jums tinkamiausią variantą kiekvienu nurodytu atveju. )
Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Įmonės profesionalumas ir kompetencija
Įmonės pažadai klientams
Aptarnavimo kokybė
Įmonės santykiai su visuomene
Aiški ir atvira informacija apie įmonę
Darbuotojų kompetencija
Socialiai atsakinga organizacijos veikla (Aplinkos apsauga, etiškas elgesys ir pan. )
Inovatyvumas

Kokio šaltinio informacija daro didžiausią įtaką Jūsų nuomonės apie įmonę formavimui? ✪

Kaip manote, ar įmonės turėtų naudotis socialine medija?

Kokiomis socialinės medijos priemonėmis įmonės ar organizacijos turėtų naudotis siekiant bendrauti su Jumis? ✪

Jūsų nuomonė, ar svarbu įmonei turėti susikūrus savo viešajį profilį šiuose socialinės medijos tinklapiuose ✪

(Pasirinkite Jums tinkamiausią variantą kiekvienu nurodytu atveju. )
Visiškai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Twitter
Facebook
One.lt
MySpace
LinkedIn
Blake.lt

Kokiomis socialinės medijos priemonėmis kompanijos ar organizacijos turėtų naudotis formuojant įmonės įvaizdį? ✪

Jūsų nuomone, kokius veiksmus kiekvieną dieną privalėtų atlikti organizacjos turinčios viešąjį profilį “Facebook” socialiniame tinkle? ✪

Jūsų nuomone, kuri organizacija Lietuvoje iki šiol geriausiai išnaudojo „Facebook“ galimybes, formuojant organizacijos įvaizdį?

Jūsų nuomone, kaip įmonė galėtų panaudoti socialinę mediją įmonės įvaizdžio formavimui: ✪

Jūsų komentarai bei nuomonės šia tema.

Jūsų lytis ✪

Koks Jūsų amžius: ✪

Jūsų išsilavinimas: ✪

Kuo Jūs užsiimate? ✪

Kokios Jūsų pajamos per mėnesį litais: ✪