„IKI” parduotuvių tinklo vartotojo profilio tyrimas Kauno mieste

Šia anketa siekiama išsiaiškinti, kokie klientai dažniausiai lankosi „IKI“ tinklo parduotuvėse Kaune. Apklausą atlieka KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto III kurso studentės. Iš anksto dėkojame už Jūsų atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip dažnai lankotės „IKI“ parduotuvėse?

2. Kiek Jums svarbūs šie kriterijai apsiperkant „IKI“ parduotuvėje? (1 – mažiausiai svarbu, 5 – svarbiausia)

12345
Prekių kokybė
Žemos kainos
Patogi vieta (arti namų)
Platus prekių asortimentas
Malonus aptarnavimas
Produkcijos šviežumas
Ekologinės idėjos
Galimybė naudotis savitarnos kasomis

3. Ar naudojatės siūlomomis lojalumo programomis?

4. Kokiomis lojalumo programomis naudojatės? (Pvz. kortelės, lipdukai)

5. Kas paskatina naudotis šiomis programomis?

6. Kokias prekių grupes dažniausiai perkate „IKI“?

7. Kokias išskirtines „IKI“ siūlomas prekių linijas renkatės?

8. Kaip sužinote apie „IKI“ vykdomas akcijas ir prekių asortimentą?

9. Kokią įtaką Jums daro reklamos ir laida „Susitikime virtuvėje“ su Linu Samėnu?

10. Kuris iš šių šūkių, geriausiai paaiškina Jūsų pasirinkimo motyvą?

11. Kokiomis „IKI“ teikiamomis papildomomis paslaugomis naudojatės?

12. Jūs gyvenate:

12*. Kokiame mikrorajone / rajono seniūnijoje gyvenate?

13. Jūsų amžius:

14. Jūsų lytis:

15. Jūs esate:

16. Jūsų išsilavinimas:

17. Jūsų pajamos per mėnesį: