Vyno marketingo komplekso tyrimas

Laba diena, esu Paulina, Kauno kolegijos antro kurso studentė, studijuojanti maisto technologijas. Šios apklausos tikslas — atlikti vyno marketingo komplekso analizę. Ši apklausa man padės suprasti vartotojų įpročius renkantis vyną. Jūsų atsakymai yra visiškai anonimiški ir bus naudojami tik marketingo tyrimų tikslais.

Ačiū jums už sugaištą laiką.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Kaip dažnai per mėnesį vartojate vyną? ✪

Kokį vyną dažniausiai vartojate? ✪

Kur perkate vyną? ✪

Kokia didžiausią kainą sutiktumėte mokėti už vieną vyno butelį (750ml)? ✪

Kiek jums svarbus yra prekės ženklas perkant vyną? ✪

Kaip svarbus jums yra vyno etiketės dizainas? ✪

Į ką labiausiai atkreipiate dėmesį pasirenkant vyną? ✪

Labiausiai atkreipiu dėmesįKartais atkreipiu dėmesįNeatkreipiu dėmesio
Kainą
Prekės ženklą
Etiketės dizainą
Vyno kilmę

Kokie veiksmai jus paskatintų vartoti vyną? Galimi keli atsakymo variantai. ✪

Kokia jūsų lytis? ✪

Kokiai amžiaus grupei priklausote? ✪