Organizacinės kultūros ir NŠO ugdymo paslaugų kokybės apklausa

Gerbiamas respondente,

Mykolo Romerio universiteto studentė atlieka tyrimą, kurio tikslas – ištirti organizacinės kultūros poveikį NŠO ugdymo paslaugų kokybei. Prašome Jūsų savanoriškai dalyvauti anoniminėje apklausoje ir atsakyti į žemiau pateiktus klausimus.

Anketą sudaro trys dalys: pirmoje dalyje Jums reikės atsakyti į teiginius, susijusius su Jūsų organizacijos organizacine kultūra; antroje dalyje – nurodyti, kiek sutinkate su teiginiais, apibūdinančiais NŠO ugdymo paslaugų kokybę; trečioje dalyje – pateikti kai kuriuos duomenis apie save.

Prašome pasirinkdami tinkamą atsakymą ir jį pažymėti.

Dėkojame. Geros dienos.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

I dalis. Pažymėkite kiek sutinkate su teiginiais apibūdinančiais Jūsų NŠO organizacinę kultūrą.

Visiškai nesutinku NesutinkuVertinu neutraliaiSutinkuVisiškai sutinku
1. Jūsų organizacija aktyviai skatina darbuotojų bendruomeniškumo jausmą
2. Jūsų organizacinėje kultūroje labai skatinamos naujovės
3. Jūsų organizacinė kultūra skatina darbuotojų tarpusavio pagarbą
4. Jūsų organizacijos lyderiai yra prieinami
5. Jūsų organizacija pabrėžia etiško elgesio svarbą
6. Jūsų komanda nuolat bendrauja apie projekto eigą ir iššūkius
7. Komandos nariai pasitiki vieni kitų įgūdžiais ir kompetencijomis
8. Konfliktai komandoje sprendžiami konstruktyviai
9. Jūsų komanda vertina ir gerbia visų savo narių nuomonę
10. Vadovavimo stilius Jūsų komandoje skatina produktyvumą ir gerovę
11. Jūsų komanda puikiai prisitaiko prie planų ar krypties pokyčių

II dalis. NŠO ugdymo paslaugų kokybės įvertinimas. Šioje dalyje pateikiami 22 teiginiai apibūdinantys NŠO teikiamų neformaliojo ugdymo paslaugų kokybę. Atidžiai perskaitykite juos ir įvertinkite kiek sutinkate su kiekvienu iš šių teiginių.

Visiškai nesutinku Nesutinku Vertinu neutraliaiSutinku Visiškai sutinku
1. NŠO taiko tinkamas priemones ir įrangą ugdymo procesui organizuoti
2. NŠO aplinka kuriama atsižvelgiant į universalaus dizaino principus
3. NŠO turi saugią ir patogią fizinę infrastruktūrą atitinkančią mokinių ir jų tėvų poreikius
4. Ugdomoji medžiaga yra nuosekli ir atnaujinama atsižvelgiant į ugdytinių poreikius
5. Užsiėmimai vyksta iš anksto žinomą tvarkaraštį ir be vėlavimų
6. Kai ugdytiniams ar jų tėvams iškyla problema, NŠO darbuotojai rodo nuoširdų susidomėjimą ir siekia ją išspręsti
7. NŠO rūpinasi mokinių interesais, emocine ir psichologine jų savijauta
8. NŠO veiklų programų ir planai sudaromi atsižvelgiant į ugdytinių ir jų tėvų poreikius
9.NŠO veiklose ugdytiniams sudaromos sąlygos patirti sėkmę
10. NŠO akademinis personalas turi reikiamas kompetencijas ir kvalifikaciją pareigoms eiti
11.NŠO akademinis personalas vykdo refleksijas su savo ugdytiniais apie ugdymo(si) eigą, pasiekimus bei pažangą
12. NŠO personalas yra pasirengęs konsultacijoms ir aktyviai bendradarbiauja su ugdytiniais ir jų tėvais
13. NŠO akademinis personalas turi sukaupęs metodinę patirtį (leidžia knygas, dalinasi gerąja patirtimi, dalyvauja tyrimuose/ konferencijose)
14. NŠO darbuotojai turi gerus bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius
15. NŠO veiklos yra praktinės, orientuotos į bendrųjų kompetencijų ūgtį
16. NŠO akademinis personalas individualizuoja ugdymo turinį
17. Tėvai patenkinti NŠO teikiamų paslaugų ugdymo ir aptarnavimo kokybe
18. NŠO telkia bendruomenę, renka atgalinį ryšį apie organizacijos vykdomą veiklą
19. NŠO darbo laikas lankstus, orientuotas į ugdytinių ir jų tėvų interesus
20. NŠO pateikia aiškią informaciją apie vykdomas veiklas, kainas, taisykles, kompensacijas ir kita.
21. Akademinio personalo sudėtis daro įtaką NŠO ugdymui ir reputacijai
22. NŠO reputacija turi įtakos tėvų pasirinkimui leisti vaiką į šią įstaigą
23. NŠO reputacija daro įtaką ugdytinių pasirinkimui lankytis šioje organizacijoje

III dalis. Demografiniai duomenys: pasirinkite vieną iš galimų atsakymų kiekviename klausime. 

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų pareigos:

Jūsų darbo patirtis NŠO: