Pasirenkant tam tikrą prekės ženklą tam tikroje maisto prekių kategorijoje, Jums nėra apmaudu, jeigu Jūsų pasirinkimas neteisingas. Jūs manote, kad skirtingais prekės ženklais ženklinamų maisto produktų kokybė vienoje maisto prekių kategorijoje iš esmės vienoda. Jums nereikia išbandyti tam tikro prekės ženklo tam tikroje maisto prekių kategorijoje, kad žinotumėte koks jis yra – pakuotėje pateiktos informacijos Jums užtenka nuomonei susidaryti. Jūs lyginate kelių prekės ženklų kainą tam tikroje maisto prekių kategorijoje, prieš pasirinkdami sau tinkantį. Jūs manote, kad kuo geresnė yra produkto kokybė tam tikroje maisto prekių kategorijoje, tuo didesnė yra jo kaina. Jeigu Jūs kartą pasirinkote tam tikrą prekės ženklą vienoje iš maisto prekių kategorijų, Jūs ir ateityje pasirinksite tą patį prekės ženklą, neapsvarstydami kitų galimybių. Jūs manote, kad skirtingais prekės ženklais ženklinamų maisto produktų tam tikroje maisto prekių kategorijoje kokybė labai skiriasi. Kaina Jums yra svarbiausias veiksnys pasirenkant pirkti tam tikru prekės ženklu ženklinamą maisto produktą vienoje iš maisto prekių kategorijų. Jūs turite bent kelis kartus išbandyti tam tikru prekės ženklu pažymėtą maisto produktą tam tikroje maisto prekių kategorijoje, kad susidarytumėte nuomonę apie jį. Reklama nėra gera pagalbininkė, renkantis tam tikru prekės ženklu pažymėtą maisto produktą. Nors tam tikroje maisto prekių kategorijoje yra skirtingų prekės ženklų, Jūs esate linkę pasirinkti tą patį prekės ženklą. Jeigu Jūs pasirinkate netinkamą prekės ženklą tam tikroje maisto prekių kategorijoje, Jūs finansiškai nukenčiate. Produkto pakuotė nedaro įtakos Jūsų pasirinkimui pirkti tam tikru prekės ženklu ženklinamą maisto produktą vienoje iš maisto prekių kategorijų. Jūs manote, kad reklama padeda pasirinkti tam tikru prekės ženklu ženklinamą maisto produktą. Prekės ženklo įvaizdis Jums yra reikšmingas veiksnys pasirenkant tam tikru prekės ženklu ženklinamą maisto produktą. Kaina yra geras rodiklis, nusakantis produkto kokybę tam tikroje maisto prekių kategorijoje. Jums yra svarbi produkto pakuotė, pasirenkant pirkti tam tikru prekės ženklu ženklinamą maisto produktą vienoje iš maisto prekių kategorijų. Prekės ženklo įvaizdis Jums nėra svarbus pasirenkant tam tikru prekės ženklu ženklinamą maisto produktą.