"Formuojamojo vertinimo taikymas ketvirtoje klasėje, tobulinant mokinių kalbinius įgūdžius lietuvių kalbos ir literatūros pamokose"
Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė Milita Šiaulė, tema “Formuojamojo vertinimo taikymas ketvirtoje klasėje, tobulinant mokinių kalbinius įgūdžius lietuvių kalbos ir literatūros pamokose“. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išanalizuoti, kaip formuojamojo vertinimo metodai lietuvių kalbos ir literatūros pamokose ketvirtoje klasėje prisideda prie mokinių kalbinių įgūdžių tobulinimo Išanalizuoti ir apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti profesinio bakalauro baigiamajame darbe. Siekiant nepažeisti Jūsų anonimiškumo, anketoje asmeninių duomenų nereikia. Atsakant į klausimus pažymėkite Jums labiausiai tinkantį atsakymą.
Dėkoju už atsakymus!