"Formuojamojo vertinimo taikymas ketvirtoje klasėje, tobulinant mokinių kalbinius įgūdžius lietuvių kalbos ir literatūros pamokose"

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso studentė Milita Šiaulė, tema “Formuojamojo vertinimo taikymas ketvirtoje klasėje, tobulinant mokinių kalbinius įgūdžius lietuvių kalbos ir literatūros pamokose“. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išanalizuoti, kaip formuojamojo vertinimo metodai lietuvių kalbos ir literatūros pamokose ketvirtoje klasėje prisideda prie mokinių kalbinių įgūdžių tobulinimo Išanalizuoti ir apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti profesinio bakalauro baigiamajame darbe. Siekiant nepažeisti Jūsų anonimiškumo, anketoje asmeninių duomenų nereikia. Atsakant į klausimus pažymėkite Jums labiausiai tinkantį atsakymą. 

Dėkoju už atsakymus! 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kaip Jūs paaiškintumėte, kas yra formuojamasis vertinimas?

2. Kokius formuojamojo vertinimo ugdymo būdus taikote mokiniams, ugdant kalbinius įgūdžius?

3. Kiek kartų per savaitę lietuvių kalbos ir literatūros pamokose taikote formuojamąjį vertinimą?

4. Kokius dažniausiai formuojamojo vertinimo būdus taikote lietuvių kalbos ir literatūros pamokose ketvirtoje klasėje?

5. Kaip manote, kiek svarbus yra formuojamasis vertinimas ugdant mokinių kalbinius įgūdžius?

6. Ar taikant formuojamojo vertinimo būdus, Jums yra lengviau suprasti mokinio turimus kalbinius įgūdžius?

7. Norint įvertinti mokinių kalbinius įgūdžius, kokias priemones pasirenkate?

8. Su kokiais iššūkiais susiduriate, naudojant formuojamąjį vertinimą lietuvių kalbos ir literatūros pamokose?

9. Ar sutinkate, kad formuojamasis vertinimas padeda mokiniams suprasti mokymosi tikslus?

10. Kokį poveikį formuojamasis vertinimas turi mokinių motyvacijai?

11. Koks Jūsų pedagoginio darbo stažas?

12. Kokia Jūsų kvalifikacinė pedagoginė kategorija?