Jaunimo požiūris į moters kūno kulto pateikimą televizijoje

Sveiki, esame Socialinių mokslų kolegijos, kūrybos ir pramogų indistrijų sprecialybės antro kurso studentės. Šia anketa siekiame išsiaiškinti kaip jaunimas žiūri į televizijoje pateiktą moters kūno kultą. Anketa yra anoniminė, o gauti rezultatai bus panaudojami tyrimo analizės tikslams. Ačiū už jūsų atsakymus!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis ✪

Jūsų amžius ✪

Jūsų gyvenamoji vieta ✪

Jūsų išsilavinimas? ✪

Kiek valandų per dieną žiūrite televiziją? ✪

Ar esate patenkinti televizijos siūlomomis programomis? ✪

Ar pastebite, kad dažniausiai televizijos programose dominuoja išvaizdžios moterys? ✪

Šiuolaikinėje visuomenėje moterys: ✪

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Vertinamos tik dėl savo grožio
Yra tik namų šeimininkės
Naudojasi savo kūno kultu tikslams pasiekti
Aktyviau siekia valdžios ar karjeros nei vyrai

Ar televizijos reklamose moterys pateikiamos kaip prekinis ženklas? ✪

Kurioje viešųjų medijų srityje dažniausiai pastebite, kad moterys pateikiamos kaip prekės ženklas? ✪

Visiškai sutinku SutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Televizija
Internetas
Spauda
Radijas
Menas
Literatūra

Ar gražios moterys sustiprina reklamos įtaigumą? ✪

Ar sutinkate, kad pramoginių laidų vedėjos/dalyvės turi atitikti televizijos išvaizdos standartus? ✪

Ar aktorių išvaizda (mot.) turi įtakos televizijos filmų populiarumui? ✪

Dažniausiai moterys televizijos filmuose: ✪

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkiNesutinkuVisiškai nesutinku
Grožio etalonas
Šeimyniškumo įsikūnijimas
Seksualumo simbolis
Naivios/kvailos
Rimtos ir atsakingos
Vaizduojamos kaip aukos