prekybos organizavimas UAB "fresh market"

ANKETA

Tyrimo tikslas –Išanalizuoti prekybos organizavimą UAB „FRESH MARKET “.

Tyrimą atlieka – Marijampolės kolegijos, Verslo ir technologijų fakulteto, Verslo valdymo studijų programos studentė Sandra Šilmiežienė.

Kontaktiniai duomenys – tel. nr. 8-65120944, el. paštas [email protected]

Anketa anoniminė.

Gerbiamas (-a) respondente,

                      Marijampolės kolegijoje rašau baigiamąjį darbą tema – Prekybos organizavimas UAB „FRESH MARKET“.

                      Šioje anketoje nėra teisingų ar neteisingų atsakymų. Prašome pasirinkti tokį atsakymo variantą, kuris tikriausiai atspindi Jūsų nuomonę. Anketa yra anoniminė, atsakymai į klausimus bus panaudojami baigiamajame darbe.

Anketą parengė Marijampolės kolegijos, Verslo ir technologijų fakulteto, Verslo valdymo studijų programos studentė Sandra Šilmiežienė.

 

Baigiamojo darbo vadovė: Vida Jakštienė.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar jums žinomas UAB „FRESH MARKET“ gamintojo ženklas?

2. Ar dažnai apsiperkate UAB „FRESH MARKET“ parduotuvėje?

3. Ar patogus UAB „FRESH MARKET“ prekių išdėstymas prekybos salėje?

4. Ar visas jums reikiamas prekes randate UAB „FRESH MARKET“ prekybos centre?

5. Kokias prekes dažniausiai jūs perkate parduotuvėje?

6. Priežastys, kodėl apsiperkate UAB „FRESH MARKET“ parduotuvėje?

7. Kokius trūkumus įžvelgiate UAB „FRESH MARKET“ parduotuvėje?

8. Ar greitai randate reikalingą prekę UAB „FRESH MARET“?

9. Kiek Jums svarbūs išvardinti kriterijai renkantis prekes UAB „FRESH MARKET“?

Prekės kainaPrekės kokybėPrekės pakuotėPrekės paeikimasPrekių asortimentas
Labai svarbu
Svarbu
Mažai svarbu
Nesvarbu

10. Įvertinkite aptarnavimą pasirinktoje parduotuvėje ( pažymėkite ženklu x tinkamą vertinimą: 5 – labai gerai, 1 – labai blogai):

Paslaugios pardavėjosInformacija pirkėjamsNuolaidosReklamaVykdomos akcijos, reklamaJaučiamas komandinis darbasDarbuotojų atsakomybėGalimybė gražinti daiktąTinkamas darbo laikas
5
4
3
2
1

11. Ar jums patinka UAB „FRESH MARKET“ parduotuvėje grojanti muzika? (atsakymą pažymėkite ženklu x)

12. Kaip renkatės prekę atvykę į parduotuvę? ( pažymėkite vieną atsakymą ženklu x)

13. Kokie veiksniai labiausiai skatina pirkti UAB „FRESH MARKET“ ? (Pažymėkite tinkamus variantus ženklu x)

14. .Ar renkantis prekę jums svarbu pardavėjo konsultacija? ( Pažymėkite atsakymą ženklu x)

15. Kurie iš šių klientų aptarnavimo veiksnių jums daro didelę įtaka apsiperkant UAB „FRESH MARKET“ parduotuvėje? (Pažymėkite tinkamus variantus ženklu x)

16. Kokias asociacijas Jums kelia FRESH MARKET parduotuvės išvardytų maisto prekių kainos? (tinkamą atsakymą pažymėkite ženklu x)

Kainos gerosKainos per didelėsVidutinėsGaliu nusipirkti tik su nuolaidaNežinau
Mėsa
Žuvis
Pieno produktai
Duonos gaminiai
Vaisvandeniai, vanduo

17. Kokias asociacijas Jums kelia FRESH MARKET parduotuvės išvardytų maisto prekių kokybė? (tinkamą atsakymą pažymėkite ženklu x)

AukštaŽemaKokybė ne visada vienodaNežinau
Mėsa
Žuvis
Pieno produktai
Duonos gaminiai

18. Kokius pasiūlytumėte inovatyvesnius prekybos organizavimo būdus įmonėje? (parašykite savo siūlymus)

19. Ką pasiūlytumėte keisti įmonėje, kad pirkėjas greičiau nupirktų norimą parduoti prekę? (parašykite savo siūlymus)

20. Jūs esate? (Atsakymą pažymėkite ženklu x)

21. Jūsų gyvenamoji vieta? (Atsakymą pažymėkite ženklu x)

22. Kokia Jūsų socialinė padėtis? (Atsakymą pažymėkite ženklu x)

23. Šeimyninė padėtis? (Atsakymą pažymėkite ženklu x)

24. Jūsų pajamos? (Atsakymą pažymėkite ženklu x)

25. Kokiai amžiaus grupei priklausote? (Atsakymą pažymėkite ženklu x)