Pardavimo skatinimo priemonių įtaka
Žemaitijos kolegijos studentas atlieka tyrimą, kuriuo norima išsiaiškinti pardavimo skatinimo priemonių įtaka apsipirkimui įvairiose parduotuvėje. Ačiū už jūsų sugaišta laika ir pateiktus atsakymus.
Rezultatai yra viešai prieinami
Lytis
Vyras
Moteris
Jūsų amžius
Iki 18
Nuo 19 iki 25
Nuo 26 iki 35
Nuo 35 iki 45
Daugiau nei 45
Gyvenamoji vieta
Jūsų išsilavinimas?
Kuo užsiimate?
Kiek kartu per savaite apsiperkate parduotuvėje?
Iki 3
4-6 kartus
7-9 kartus
daugiau nei 10 kartų
Kokioje parduotuvėje dažniausiai apsiperkate?
IKI
MAXIMA
NORFA
Senukai
Kita parduotuvė
Kodėl būtent apsiperkate jūsų pasirinktose(-oje) parduotuvėse(-ėje)?
Dėl lojalumo planų (nuolaidų kortelių, nario(nuolatinio kliento) kortelių)
Žemesnių kainų
Geresnio aptarnavimo
Ji tiesiog jums patraukklesnė
Dėl kitų priežasčių
Ar jūsų apsipirkimą įtakoja prekių nuolaidos, akcijos ir išpardavimai?
Taip
Ne
Ar naudojatės pardavimo skatinimo priemonėmis apsiperkant (nuolaidos, akcijos, išpardavimai ir pan.)?
Taip
Ne
Dėl kokių priežasčių naudojatės pardavimo skatinimo priemonėmis? (daug galimų atsakymų)
Galima sutaupyti pinigų
Galima kartu gauti dovanų
Galima išbandyti naujus produktus
Kita priežastis
Nesinaudojate pardavimo skatinimo priemonėmis
Kokios pardavimo skatinimo priemonės jus labiausiai įtakoja pirkti? (daug galimų atsakymų)
Nuolaidos, akcijos ir išpardavimai
Loterijos, žaidimai ir konkursai
Prekių rinkiniai (viena perkate kitas būna nemokamai)
Lojalumo planai (nuolaidu kortelės, nuolatinio kliento kortelės)
Kokia jūsų nuomonė apie pardavimo skatinimo priemones?
Ar pirktumėte nežinomą prekę, jei jai taikoma akcija, nuolaida ar kokia kita pardavimo skatinimo priemonė?
Taip
Ne
Ar jums patinka reklaminiai žaidimai, loterijos ar konkursai rengiami parduotuvėse?
Taip
Ne
Apie tai nesu girdėjęs(-ėjusi)
Ar jums patikimas prekes lengvai iškeistumėte į naują preke, jei jai taikoma vienas iš pardavimo skatinimo priemonių?
Taip
Ne
Pateikti