"Pizza Jazz" restorano aptarnavimo kokybės įvertinimas

Gerb. respondente, aš, Alisa Piščalnikova, esu Vilniaus kolegijos verslo vadybos fakulteto 4 kurso studentė. Atlieku tyrimą, norėdama išsiaiškinti darbuotojų atrankos ir adaptacijos įtaka klientų aptarnavimo kokybei restoranuose "Pizza Jazz". Statistiškai apibendrinti tyrimo duomenys bus naudojami baigiamajame darbe. Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.
Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai lankotės restorane "Pizza Jazz"?

Ko Jūsų manymu trūksta "Pizza Jazz" darbuotojams?

Čia, Jus galite pateikti pavyzdį

Įvertinkite šias aptarnavimo sritis: aplinka, maistas, padavėjų aptarnavimas, kaina. 1 - labai blogai, 2 - blogai, 3 - patenkinamai, 4 - gerai, 5 - labai gerai

Labai blogaiBlogaiPatenkinamaiGeraiLabai gerai
Interjeras
Švara
Jaukumas
Maisto kokybė
Maisto pasirinkimas
Maisto skonis
Padavėjų paslaugumas
Padavėjų mandagumas
Padavėjų greitis
Kainos ir maisto kokybės santykis

Kas Jums turi įtakos maloniam pasibuvimui "Pizza Jazz'?

Kokių pasikeitimų norėtumėte matyti restorane "Pizza Jazz" ateityje?

Čia, Jus galite parašyti savo atsakymą

Jūsų lytis?

Jūsų amžius: