Televizinės reklamos poveikis vaikams iki dvejų metų

Sveiki, esu 4 kurso Vilniaus Universiteto studentė, rašanti bakalaurinį darbą tema „Reklamos poveikis vaikams“. Šiuo klausimynu siekiu išsiaiškinti, kokį poveikį televizinė reklama turi patiems mažiausiems – vaikams iki DVEJŲ metų. Todėl tėvelius, auginančius vaikus iki dvejų metukų, prašyčiau atsakyti į šią anketą. Jūsų atsakymai man labai svarbūs. Iš anksto dėkoju už Jūsų sugaištą laiką.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jūsų šeima žiūri TV? ✪

2. Ar leidžiate savo vaikui žiūrėti TV? ✪

3. Kaip Jūsų vaikas reaguoja, išvydęs reklamą per TV? (Galimi keli atsakymo variantai)

Jei į 3 klausimą atsakėte KITA, pažymėkite, ką turite omenyje

4. Kaip Jūs pats/pati reaguojate, išvydęs/-usi reklamą per TV? (Galimi keli atsakymo variantai)

Jei į 4 klausimą atsakėte KITA, pažymėkite, ką turite omenyje

5. Ar Jūs perkate vaikams reklamuotas prekes?

Jei į 5 klausimą atsakėte KITA, pažymėkite, ką turite omenyje

6.Jūsų pastebėjimai, susiję su šia tema

Jūsų vaiko amžius ✪

Jūsų vaiko lytis ✪

Jūsų amžius ✪

Jūsų lytis ✪

Jūsų išsilavinimas ✪

Pagal anketos kūrėjo nustatymus anketa šiuo metu neprieinama