“Ober-Haus” paslaugų kokybės valdymas

Siekdami įvertinti “Ober-Haus” paslaugų kokybę, norime isužinoti Jūsų nuomonę, apie šios įmonės suteikiamą paslaugos kokybę. Taip pat nustatyti sritis, kurias reiktų tobulinti. Anketa yra ANONIMINĖ, ja surinkti duomenys bus panaudoti kursiniame darbe.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Ar teko naudotis "Ober-Haus" teikiamomis paslaugomis

Paslaugos apčiuopiamumas – teikiant paslaugas klientams yra labai svarbu, kad būtų jauki ir maloni aplinka, tinkama įranga naudojama paslaugos teikimo metu, bei pats personalas. Įvertinkite, kaip organizacijos įvaizdis atitinka Jūsų poreikius

Tikrai taipTaipNežinauNeTikrai ne
Patraukli biuro aplinka
Darbuotojų apranga yra švari ir tvarkinga
mandagūs biuro darbuotojai

Patikimumas. Vartotojams labai svarbus pasitikėjimas organizacija. Įvertinkite, kaip organizacija užtikrina klientų saugumą.

Tikrai taipTaipNežinauNeTikrai ne
Bendrovė vykdo visus klientams duodamus pažadus
Bendrovė užtikrina konfidencialios informacijos apie klientus saugumą
Rūpestingumas sprendžiant skundus ir problemas
Įstaiga suteikia paslaugas, laikydamasi žadėtų terminų
Pirmąsyk suteikdama vartotojui paslaugą, įstaiga tai atlieka puikiai
Paslaugos teikimo kokybė nesikeičia nepriklausomai nuo paros meto bei asmens

Reagavimas. Tai noras padėti klientams ir suteikti paslaugą nedelsiant. Įvertinkite, ar tinkamai ir operatyviai darbuotojai tenkina vartotojų poreikius.

Tikrai taipTaipNežinauNeTikrai ne
Darbuotojai aptarnauja greitai
Patogus organizacijos darbo laikas
Darbuotojai visada turi laiko atsakyti į klientų klausimus
Mandagus ir pagarbus klientų aptarnavimas
Lengva susisiekti (pasiskambinti, asmeniškai pabendrauti) su paslaugų tiekėju

Užtikrinimas. Tai darbuotojo žinios, paslaugumas, sugebėjimas vartotojui pažadinti pasitikėjimą. Įvertinkite, kaip organizacija užtikriną kokybiškos paslaugos teikimą.

Tikrai taipTaipNežinauNeTikrai ne
Darbuotojų elgesys leidžia lankytojams nesibaiminti dėl rezultatų
Gerbiami klientų norai, vertybės ir pageidavimai
Vartotojai jaučiasi tikri dėl rezultato jau aptarnavimo metu
Darbuotojai turi pakankamai žinių, kad galėtų teikti geras paslaugas ir atsakyti į vartotojų klausimus
Personalas suteikia tikslią ir teisingą informaciją

Jautrumas. Tai darbuotojo rūpestingumas ir individualus dėmesys klientui. Įvertinkite, teikiamos paslaugos jautrumą.

Tikrai taipTaipNežinauNeTikrai ne
Kainu sistemos lankstumas
Istaiga vartotojus aptarnauja individualiai, rodydama Jums dėmesį
Įstaiga nuoširdžiai domisi vartotojo interesais
Darbuotojai supranta ydingus vartotojų poreikius
Atsižvelgiama į specialius kliento pageidavimus