"Puma" prekinio ženklo reklaminiuose stenduose įtaka pirkėjo elgsenai

sveiki, mes esame Tarpautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos studentės, vykdome apklausą apie prekinio ženklo įtaką pirkėjui. būtume dėkingos jei atsakytumėte ;))
Rezultatai yra viešai prieinami

Ar perkate “Pumos” reklamuojamas prekes?

Jūsų nuomone “Pumos” reklama stenduose:

Jūsų dėmesį patraukia “Puma” avalynės reklama stenduose, kuri:

Ar Jums svarbus “Puma” prekinio ženklo populiarumas?

Jūs geriausiai “Puma” avalynės reklamą pastebite:

Jūsų nuomone “Puma” avalynės stendų reklamoje svarbu, kaip prekinis ženklas yra pristatomas:

Jūsų nuomone, “Puma” avalynės reklamoje svarbiausia: Visi

”Puma” avalynės reklamą pastebėjote:

Ar “Puma” reklama padeda pasirinkti, ką įsigyti?

Jei parduotuvėje nerandate “Puma” prekinio ženklo avalynės, Jūs:

Kaip Jūs vertinate “Pumos” avalynės reklamą reklaminiuose stenduose?

Ar “Pumos” pateikiama reklama, skatina Jus pirkti:

Ar šokiruojanti ir netradicinė “Pumos” reklama įtakoja vartotojų elgseną?

Ar šokiruojanti ir netradicinė “Pumos” reklama įtakoja vartotojų elgseną?

Ar peržiūrėjus “Puma” avalynės reklamą, jaučiatės tiksliai informuotas?

Kuo “Puma” avalynės prekinis ženklas išsiskiria iš kitų sporto prekių ženklų?

Kaip manote, ar pakankamai “Puma” avalynės reklama stenduose sudomina vartotoją?

Jūsų nuomone “Puma” avalynės stendų reklamai trūksta?

Ar “Pumos” avalynės reklamą stenduose sunku atskirti nuo kitų reklaminių stendų?

Kokias “Pumos” prekes dažniausiai pastebite reklaminiuose stenduose?

Ar pakankamai reklamuojama “Pumos” avalynė reklaminiuose stenduose?