Klientų logistinio aptarnavimo gerinimo kryptys VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centre - kopija

Kviečiu Jus dalyvauti tyrime, kurį atlieka Šiaulių universiteto Socialinių mokslų fakulteto bakalaurantė Rasa Beinoraitė. Šio tyrimo tikslas – nustatyti VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centre klientų aptarnavimo gerinimo kryptis informaciniu aspektu. Jūsų išreikšta nuomonė labai svarbi atliekant tyrimą. Apklausos rezultatai bus apibendrinti bakalauro baigiamajame darbe. Kilus neaiškumams galite kreiptis elektroniniu paštu: [email protected]. Anketa yra anoniminė, todėl tikiuosi nuoširdžių Jūsų atsakymų, padėsiančių gauti objektyvius rezultatus. Jums tinkamiausią atsakymą pažymėkite x arba įrašykite nurodytoje vietoje.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro paslaugomis naudojatės kaip:

Kiek kartų per metus naudojatės Šiaulių turizmo informacijos centro paslaugomis?

Kokios informacijos dažniausiai ieškote VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centre?

Kiekvienoje eilutėje pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymą apie VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro klientų aptarnavimo kokybę.

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centre yra galimybė pasinaudoti modernia įranga ieškant reikalingos turistinės informacijos (internetas, kompiuterinė technika ir kt.)
Patrauklus VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro interjeras
Pateikti informaciniai lankstinukai/brošiūros yra išoriškai patrauklūs, informatyvūs
Darbuotojas stengiasi surasti geriausiai kliento lūkesčius atitinkantį sprendimą
Darbuotojo pateikta informacija apie paslaugas yra išsami, tiksli
Informacija pateikiama pakankamai greitai
Darbuotojo elgesys kelia pasitikėjimą
Darbuotojas skiria individualų dėmesį kiekvienam klientui
VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro darbo laikas yra patogus klientui

Ar naudojotės VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos internetinio puslapio teikiama informacija?

Kiekvienoje eilutėje pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymą apie VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro teikiamą informaciją internetiniame puslapyje.

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Ar patrauklus VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro internetinio puslapio dizainas?
Ar Jus tenkina internetinio puslapio atsidarymo greitis?
Ar lengva rasti reikalingą informaciją?
Ar internetiniame puslapyje patalpinta turistinė informacija yra išsami, tiksli?
Ar patalpinta informacija yra aiškiai suprantama?
Ar patalpinta informacija Jums yra naudinga?

Ar naudojotės elektroniniu paštu, norėdami gauti informaciją iš VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro?

Kiekvienoje eilutėje pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymą apie VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro teikiamą informaciją elektroniniu paštu.

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Ar ilgai tenka laukti atsakymo elektroniniu paštu?
Ar suteikiama informacija yra išsami, tiksli?
Ar suteikiama informacija yra naudinga?
Ar darbuotojas stengiasi pasiūlyti optimaliausią variantą, geriausiai patenkinantį Jūsų poreikius?

Ar naudojotės telefonu, norėdami gauti informaciją iš VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro?

Kiekvienoje eilutėje pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymą apie VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro teikiamą informaciją telefonu.

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Ar ilgai tenka laukti, kol sujungiama su asmeniu teikiančiu informaciją?
Ar suteikiama informacija yra tiksli, išsami?
Ar suteikiama informacija yra naudinga?
Ar darbuotojas stengiasi pasiūlyti optimaliausią variantą, geriausiai patenkinantį kliento poreikius?
Ar darbuotojo bendravimas telefonu su klientu yra malonus?

Ar vykote į VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centrą norėdami gauti informaciją?

Kiekvienoje eilutėje pažymėkite vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymą apie informacijos gavimą VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centre.

VisadaDažnaiKartaisRetaiNiekada
Ar pakankamai greitai pateikiama reikalinga informacija?
Ar gaunama informacija yra išsami, tiksli?
Ar pateikiama informacija yra naudinga?
Ar darbuotojas stengiasi pasiūlyti optimaliausią variantą, geriausiai patenkinantį kliento poreikius?
Ar bendravimas VŠĮ turizmo informacijos centre yra malonus?

Kaip Jūs bendrai įvertintumėte VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro klientų aptarnavimo kokybę 10 balų sistemoje?

Ar rekomenduotumėte pažįstamiems pasinaudoti VŠĮ Šiaulių turizmo informacijos centro teikiamomis paslaugomis?

Jūs esate:

Jūsų amžius:

Jūs este iš:

Jei 17 klausime pasirinkote variantą "Kito miesto/kaimo", tai įrašykite iš kur esate:

Jei 17 klausime pasirinkote variantą "Kitos šalies", tai įrašykite iš kur esate: