Greito maisto restorano McDonald's aptarnavimo kokybės tyrimas

Sveiki, esu III kurso studentė ir atlieku aptarnavimo kokybės tyrimą greito maisto restorane McDonald's. Tai yra anoniminė anketa. Iš anksto dėkoju už atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Šiuo metu Jus esate:

Kaip dažnai lankotės greito maisto restorane McDonald’s?

Ar galite save vadinti lojaliu McDonald's klientu?

McDonald’s restorane Jūs lankotės su:

Kas labiausiai įtakoja Jūsų apsilankymą McDonald’s restorane?

Kur dažniau Jūs užsakote maitinimą?

Jeigu užsakote maitinimą restorano viduje, valgote vietoje ar prašote paruošti užsakymą išsinešimui?

Kaip vertinate aptarnavimo kokybę?

Jeigu patyrėte neigiamą aptarnavimo patirtį, kas, Jūsų manymu, įvyko ne taip? (galimi keli variantai)

Ar buvo atvejų, kai nebuvo laisvo stalo?

Ar dažnai tenka laukti eilėje ilgai?

Jeigu naudojatės McDrive paslauga, ar buvo atvejų, kai negalėjote užsakyti paslaugos dėl prastos ryšio kokybės ar kitų trukdžių?

Ar naudojatės McDonald's mobiliąja programėle?

Jeigu naudojatės mobiliąja programėle, kaip vertinate funkcijas?

Kaip vertinate savarankiško užsakymo ir mokėjimo kioskus, esančius restorano viduje?

Jeigu savarankiško užsakymo kioskus įvertinote vidutiniškai ir blogai, kas įtakojo tokią patirtį?

Ar naudojatės aptarnavimo prie stalo paslaugomis?

Ar Jūs pasiekia informacija apie vykdomas akcijas ir konkursus?

Kuriuo būdų Jūs pasiekia informacija apie įvairias akcijas ir konkursus?

Ar žinote kur galima palikti nešvarius padėklus?

Ar esate matę padėklų palikimo vietą prigrūstą padėklais/nesutvarkytą?

Jeigu lankotės restorane su vaikais, ar esate gavę įvairių veiklų pasiūlymus vaikams?

Kaip, Jūsų nuomone, McDonald’s galėtų pagerinti aptarnavimo kokybę?

Jeigu patyrėte blogą McDonald’s aptarnavimo kokybę, Jūsų tolimesni veiksmai: