Kaip reklamos efektas priklauso nuo reklamos vietos, dydžio, dažnumo, spalvų ir kitų parametrų

 

 

Baigiamajam darbui tema: Kaip reklamos efektas priklauso nuo reklamos vietos, dydžio, dažnumo, spalvų ir kitų parametrų, reikia atlikti anketinę apklausą. Darbo tikslas yra išsiaiškinti kokie parametrai ir kaip veikia  reklamos efektyvumą.

 

 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų amžius

Jūsų lytis

Jūsų išsilavinimas

Ar Jūs domitės reklama?

Kaip Jūs manote, ar reklama yra naudinga vartotojui?

Ar atkreipiate dėmesį į lauko reklamas?

Kokia reklama labiausiai patraukia Jūsų dėmesį? (galimi keli variantai)

Kaip manote ar reklaminėms iškaboms būtinas įdomus teksto turinys?

Jūsų nuomone, labiausiai Jus paveikianti reklama yra ta, kuri

Ar pritariate nuomonei, kad reklama pataria, pastiprina, siūlo ir skatina prekės ar paslaugos pirkimą?

Kokie poveikio elementai, Jūsų nuomone, yra svarbiausi priimant reklaminę informaciją?

Kokią įtaką Jums daro naujo produkto reklama?

Ar dėl reklamos esate specialiai pirkę reklamuojamą produktą?

Jeigu Jums reikėtų išsirinkti vieną iš dviejų labai panašių prekių, Jūs:

Kokios reklamos formos daro Jums didžiausią įtaką? (Galimi keli atsakymo variantai)

Kaip manote, į ką reikia atkreipti dėmesį, norint užtikrinti reklamos efektyvumą?

Ką darote su reklamomis, kurias randate savo pašto dėžutėje?

Jeigu Jums skambina, norėdami informuoti apie naują gaminį, paslaugą, Jūs:

Kaip Jūs manote, ar reklamos srautai yra per dideli šiuolaikiniame pasaulyje?