"Ro" įvaizdžio vertinimas

Gerb. respondente,

Esu Socialinių mokslų kolegijos, Komunikacijos katedros, viešųjų ryšių studentė ir atlieku praktiką "Šokių Centras Ro" įmonėje. Tiriu "Ro" organizacijos įvaizdį bei bandau nustatyti, kokios viešųjų ryšių ar reklamos priemonės teikia didžiausią žinomumą ir turi didžiausią įtaką įvaizdžio kūrimui. Prašau Jūsų atsakyti į šios anketos klausimus. Jūsų atsakymai yra visiškai anoniminiai ir labai padės šiam tyrimui. Darbe bus tik apibendrinti tyrimo rezultatai. 

Ačiū. 

"Ro" įvaizdžio vertinimas
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų veikla?

Iš kur sužinojote apie "Ro" centrą?

Ar sekate "Ro" veiklą viešojoje erdvėje?

Ar "Ro" reklama Jums palieka įspudį? (kokį?)

Ar viešojoje erdvėje daugiau pastebite "Ro" reklamos ar kitų šokių studijų?

Kaip manote, kurie iš šių metodų labiausiai kuria/atspindi "Ro" įvaizdį?

Ar šokdamas "Ro" jaučiatės pranašesnis už kitus (kitų studijų šokėjus) ?

Ar prieš pradedant šokti ir dabar Jūsų nuomonė apie "Ro" išliko tokia pati?

Ar Jūsų draugai ir artimieji pamini "Ro" geru žodžiu?

Koks "Ro" viešinimosi įrankis Jums labiausiai įsiminė, paliko įspūdį? Pvz.: renginys, akcija, loterija, plakatas, video, atributika ir pan.