Pardavimo skatinimo priemonės ir jų patrauklumas vartotojams

Anketa skirta kursinio darbo rašymui. Anketos tikslas išsiaiškinti pardavimo skatinimo priemonių patrauklumą vartotojams.
Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip Jūs suprantate pardavimo skatinimo priemones?

Kurios pardavimo skatinimo priemonės Jus labiausiai skatina pirkti?

Nuolaidos

Kuponai

Speciali prekių rinkinių kaina

Nemokami prekių pavyzdžiai

Konkursai, loterijos ir žaidimai

Dovanos ir premijinės prekės

Lojalumo planai

Prekių pristatymai ir demonstravimai

Vaizdinės priemonės (displėjai)

Kaip dažnai sprendimą įsigyti prekę įtakoja pardavimo skatinimo priemonės?

Dėl kokios priežasties dažniausiai naudojatės įvairiomis pardavimo skatinimo priemonėmis?

Kaip manote, ar pardavimo skatinimas yra naudingas vartotojui?

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Gyvenamoji vieta