Socialinių medijų taikymas korporatyvinėje komunikacijoje

Gerbiamieji, esu Vilniaus universiteto, Komunikacijos fakulteto, informologijos IV k. studentė ir rašau savo baigiamąjį bakalauro darbą tema "Socialinių medijų taikymas korporatyvinėje komunikacijoje". Ši anketa sukurta siekiant išsiaiškinti socialinių medijų taikymo ypatumus Lietuvoje, todėl labai prisidėtumėte prie mokslinio darbo pagrindimo atsakydami į pateiktus klausimus. Iš anksto dėkoju už skirtą laiką!
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kokias socialinių medijų rūšis naudojate savo profesinėje veikloje? ✪

1.1. Kodėl naudojate būtent šias soc. medijas?

Įrašykite...

2. Kokių socialinių medijų rūšių nenaudojate savo profesinėje veikloje? ✪

Jei į 1-ą klausimą atsakėte "Visas", pereikite prie 3-io klausimo.

2.1. Kodėl būtent šių soc. medijų nenaudojate?

Įrašykite...

3. Ar socialinių medijų naudojimas yra Jūsų veiklos strategijos dalis? ✪

4. Kokiems procesams valdyti dažniausiai naudojate socialines medijas? ✪

5. Kokioms įmonėms Jūsų nuomone, yra naudinga išnaudoti soc. medijas?

Labai naudingaVidutiniškai naudingaNeturi reikšmės, nenaudinga
Pelno siekiančioms organizacijoms
Ne pelno siekiančioms organizacijoms
Prekybos sektoriui
Paslaugų sektoriui
Valstybinėms įmonėms

6. Kurios soc. medijos Jūsų nuomone yra efektyviausios siekiant valdyti ryšius su visuomene ir įvairiomis interesų grupėmis?

7. Kurios soc. medijos Jūsų nuomone yra efektyviausios kuriant organizacijos įvaizdį, siekiant palankaus požiūrio į organizaciją?

8. Kurios soc.medijos Jūsų nuomone yra efektyviausios vidinės komunikacijos valdymui?

9. Koks turinys turėtų būti talpinamas soc. medijos kanaluose?

Labai svarbuSvarbuNe itin svarbu
Įįmonės vardą populiarinanti informacija
Įmonės naujienos, info apie naujus produktus, paslaugas ir pan.
Darbo skelbimai
Kontaktinė informacija
Pramogos – žaidimai, konkursai, viktorinos ir pan.
Kita

10. Kaip dažnai turėtų būti talpinamas/atnaujinamas soc.medijos turinys?

KasdienKelis kart per savaitęKartą į savaitęRečiau
Socialiniuose tinkluose (facebook, mySpace, ir pan.)
Tinklaraščiuose (blogs)
Tinklalaidėse („Podcasts“)
Forumuose
Turinio bendruomenėse (flickr, youtube ir pan.)
Mikrotinklaraščiuose (microblogs, pvz. twitter)
Intranete

11. Ar Jūsų nuomone,socialinių medijų naudojimas korporatyvinėje komunikacijoje atneša realios naudos?

12. Ar galėtumėte įvardinti, kokios yra rizikos, naudojant socialines medijas korporatyvinėje komunikacijoje? Jei taip, kokias?

Jūsų klausimai, pastebėjimai, komentarai?