Knygų reklamos įtaka pirkėjų sprendimams

Esu Ramunė Drankinaitė, VU komunikacijos fakulteto studentė. Ši anketa skirta mano kursiniam darbui "Smulkioji reklama knygų leidyboje". Jūsų atsakymai padės man atsakyti į klausimą, ar tokia reklama pastebima vartotojams ir ar ji efektyvi. Ačiū už pagalba
Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip dažnai perkate knygas?

Ar eidami į knygyną visada žinote, ką tiksliai pirksite?

Ar knygų reklama įtakoja Jūsų pirkimą?

Ar kokias nors kanalais jus pasiekia smulkioji knygų reklama (lankstinukai, skrajutės, katalogai,..)

Ar gauta smulkioji knygos reklama paskatina Jus įsigyti reklamuojamą leidinį?

Ar pastebite knygų pardavimo vietose esančią smulkiąją reklamą (lankstinukus, skrajutes...)?

Jei gautumėte nuolaidų kuponą konkrečiai knygai, ar tai paskatintų Jus ją įsigyti?

Ar Jums yra skirtumas, į kokį maišelį pakuojama Jūsų nusipirkta knyga?

Ar pirkdami knygas esate gavę kokią nors reklaminę dovanėlę?

Ar tai turėjo įtakos jūsų susikurtam leidyklos ar knygyno įvaizdžiui?

Jūsų lytis

Vidutinės pajamos per mėnesį