ANKETA APIE INFORMAVIMĄ TELEFONU

Vilniaus universiteto Ekonomikos fakulteto Apskaitos ir Audito specialybės magistro studentai rengia tiriamąjį darbą apie Vilniaus miesto komunalines ir fiksuoto ryšio paslaugas teikiančių bendrovių ("TEO LT", "Rytų skirstomieji tinklai“, "Vilniaus vandenys”, "Lietuvos Energija", "Lietuvos dujos") klientų informavimo telefonu sistemos būklę ir galimas jos tobulinimo kryptis bei būdus. Tyrime dalyvauja įvairaus amžiaus Vilniaus miesto gyventojai. Tyrimo tikslas - atskleisti svarbiausius žmonių, norinčių gauti informacijos iš minėtų įmonių, teikiamus prioritetus pokalbiui ir informacijos kokybei. Todėl kreipiamės į Jus kaip Vilniaus miesto gyventoją, kuriam teikiamos komunalinės paslaugos, ir prašome atsakyti į keletą klausimų. Užtikriname visišką mūsų bendradarbiavimo konfidencialumą.
Rezultatai yra viešai prieinami

Lytis

Amžius

Išsilavinimas

Vidutinės grynosios mėnesio pajamos

Kiek laiko naudojatės komunalinėmis paslaugomis ir/arba fiksuotu telefoniniu ryšiu (prie kiekvienos

TEO LT

Rytų skirstomieji tinklai

Vilniaus vandenys

Lietuvos energija

Lietuvos dujos

Jei kyla klausimų ar pageidaujate gauti informacijos iš minėtų įmonių, Kokiu būdu susisiekiate?

Kodėl Jūs renkatės būtent tokį susisiekimo su įmone būdą?

Jei Jūs paprastai susisiekiate telefonu, tai į kurias kompanijas teko skambinti?

Pažymėkite kryželiu Jums labiausiai tinkantį atsakymą ties tomis bendrovėmis,

TEO LT

Rytų skirstomieji tinklai

Vilniaus vandenys

Lietuvos energija

Lietuvos dujos

TEO LT

Rytų skirstomieji tinklai

Vilniaus vandenys

Lietuvos energija

Lietuvos dujos

Kaip vertinate bendrovių darbuotojų, atsakiusių į Jūsų klausimus, kompetenciją (t.y. patirtį, žinias

TEO LT

Rytų skirstomieji tinklai

Vilniaus vandenys

Lietuvos energija

Lietuvos dujos

TEO LT

Rytų skirstomieji tinklai

Vilniaus vandenys

Lietuvos energija

Lietuvos dujos

Kaip vertinate kiekvienos bendrovės, su kuria teko susisiekti, klientų aptarnavimo telefonu kultūrą

TEO LT

Rytų skirstomieji tinklai

Vilniaus vandenys

Lietuvos energija

Lietuvos dujos

TEO LT

Rytų skirstomieji tinklai

Vilniaus vandenys

Lietuvos energija

Lietuvos dujos

TEO LT

Rytų skirstomieji tinklai

Vilniaus vandenys

Lietuvos energija

Lietuvos dujos

Išdėstykite žemiau pateiktus veiksnius pagal svarbą skambinant į bet kurią iš komunalines ar

Pokalbio trukmė

Darbuotojo kompetencija

Darbuotojo noras padėti

Bendravimo kultūra

Atsakymo tikslumas, išsamumas

Operatyvumas