Valstybinio studijų fondo teikiamų paslaugų kokybės vertinimas

Siekdamas pagerinti savo teikiamų paslaugų kokybę, Valstybinis studijų fondas kviečia Jus užpildyti šį klausimyną. Jūsų dalyvavimas šioje apklausoje ir išsakyti atsiliepimai, lūkesčiai ir pageidavimai padės mums tobulinti teikiamų paslaugų kokybę, gerinti klientų aptarnavimą ir prisitaikyti prie Jūsų poreikių.

Šis klausimynas apima tokias sritis:

  • Bendrasis fondo darbo kokybės įvertinimas;
  • Konkrečių paslaugų vertinimas;
  • Fondo teikiamų elektroninių paslaugų vertinimas;
  • Informacijos apie fondo veiklą prieinamumo ir kokybės vertinimas;
  • Tobulintinų veiklos sričių identifikavimas.


Ši apklausa yra anoniminė ir visi Jūsų pateikti atsakymai bus naudojami tik statistinei analizei kartu su kitų apklaustųjų atsakymais. Apklausą sudaro 18 klausimų, į kuriuos atsakydami užtruksite apie 20 minučių.

Dėkojame už sutikimą dalyvauti apklausoje!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar per pastaruosius 12 mėnesių naudojotės Valstybinio studijų fondo teikiamomis paslaugomis arba kreipėtės dėl informacijos suteikimo? ✪

Jeigu į šį klausimą atsakėte "Ne", prašome Jūsų nebepildyti anketos.

2. Kaip bendrai vertinate Valstybinio studijų fondo teikiamas paslaugas (skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 labai blogai, 10 labai gerai)?

3. Kokiu klausimu kreipėtės į Valstybinį studijų fondą?

4. Kokiu būdu kreipėtės į Valstybinį studijų fondą?

5. Kaip vertinate Valstybinio studijų fondo Jums suteiktas paslaugas (skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 labai blogai, 5 labai gerai)?

1
2
3
4
5
Nesikreipiau
Asmeniškai (atvykus į įstaigą)
Telefonu
El. paštu / internetu
Paštu / kurjeriu
Per įgaliotinį
Kita

6. Per kiek laiko buvo išspręstas / atsakytas Jūsų klausimas?

Per teisės aktuose nustatytus paslaugos suteikimo terminus (tie, kurių fondas privalo laikytis teikdamas finansinę paramą)
Nedelsiant / tą pačią dieną
Per 1-5 dienas
Per 6-15 dienų
Per 16-30 dienų
Ilgiau nei mėnesį
Nesikreipiau
Asmeniškai (atvykus į įstaigą)
Telefonu
El. paštu / internetu
Paštu / kurjeriu
Kita

7. Kuris būdas Jums patogiausias susisiekti su fondu?

8. Kiek kartų paprastai skambinate, kol pavyksta susisiekti su Jums reikalingu fondo darbuotoju?

9. Jums nepavyko iš karto telefonu susiekti su reikalingu darbuotoju, nes:

10. Kaip vertinate Valstybinio studijų fondo Jums suteiktas paslaugas (skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 labai blogai, 5 labai gerai)?

Nevertinkite tos paslaugos, dėl kurios nesikreipėte
1
2
3
4
5
Neturiu nuomonės
Paskolų skyrimas
Paskolų grąžinimas
Socialinių stipendijų skyrimas
Studijų krepšelio grąžinimas
Už studijas sumokėtos kainos kompensavimas
Paramos išeivijos ir lietuvių kilmės užsieniečių studijoms skyrimas
Tikslinių išmokų studentams su negalia skyrimas
Pažymų, dokumentų išdavimas
Kita

11. Įvertinkite šio teiginio teisingumą apie žemiau nurodytą paslaugą suteikusį fondo darbuotoją: „Mane aptarnavęs fondo darbuotojas buvo mandagus, išklausė ir įsigilino į mano problemą, suteikė išsamią informaciją ir / ar kokybišką paslaugą arba suprantamai paaiškino atsisakymo teikti informaciją / paslaugą priežastis“ (skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 visiškai nesutinku, 10 visiškai sutinku):

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Paskolų skyrimas
Paskolų grąžinimas
Socialinių stipendijų skyrimas
Studijų krepšelio grąžinimas
Už studijas sumokėtos kainos kompensavimas
Paramos išeivijos ir lietuvių kilmės užsieniečių studijoms skyrimas
Tikslinių išmokų studentams su negalia skyrimas
Pažymų, dokumentų išdavimas

12. Įvertinkite žemiau pateiktų teiginių teisingumą apie Valstybinio studijų fondo elektronines paslaugas “ (skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 visiškai nesutinku, 10 visiškai sutinku)?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Esu labai patenkintas, kad paslaugų teikimas perkeliamas į elektroninę erdvę
Manau, kad paslaugų teikimo perkėlimas į elektroninę erdvę didina skaidrumą ir paslaugų prieinamumą bei yra patogus vartotojui
Mieliau teikčiau paraiškas / prašymus elektroniniu būdu, nei popierinius savo aukštajai mokyklai ar fondui
Norėčiau, kad fondo teikiamų elektroninių paslaugų skaičius augtų
Manau, kad mano fondui elektroniniu būdu pateikti duomenys yra saugūs
Norėčiau, kad prie fondo informacinių sistemų būtų galima prisijungti tiesiogiai su elektroniniu sertifikatu nesinaudojant kitomis elektroninėmis sistemomis (Elektroninių valdžios vartų)

13. Ar Jums pakanka informacijos apie Valstybinio studijų fondo veiklą ir teikiamas paslaugas, kuri pateikiama:

Taip
Ne
Neturiu nuomonės
Fondo tinklapyje www.vsf.lt
Masinės informacijos priemonėse (interneto naujienų portaluose, spaudoje)
Fondo leidžiamuose informaciniuose leidiniuose (lankstinukuose)
Aukštosiose mokyklose

14. Įvertinikte žemiau pateiktų teiginių teisingumą apie informacijos pateikimą fondo internetinėje svetainėje www.vsf.lt (skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 visiškai nesutinku, 5 visiškai sutinku):

1
2
3
4
5
Mane dominančią informaciją tinklapyje surasti yra lengva
Tinklapyje pateikiama informacija yra išsami
Tinklapyje pateikiama informacija yra aiškiai suprantama
Tinklapyje pateikiama informacija yra aiškiai išdėstyta
Tinklapyje pateikiama informacija visada yra aktuali/atnaujinta/galiojanti

15. Kas Jums yra svarbiausia gaunant Valstybinio studijų fondo teikiamas paslaugas (skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 visiškai nesvarbu, 5 labai svarbu)?

1
2
3
4
5
Teigiamas rezultatas (suteikta paslauga)
Paslaugos / informacijos suteikimo greitis
Galimybė gauti paslaugas internetu
Informacijos apie fondo veiklą prieinamumas ir kokybė
Darbuotojų kompetencija
Darbuotojų mandagumas

16. Nurodykite, ką Jūsų nuomone labiausiai reikėtų tobulinti Fondo veikloje:

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi

17. Jūs esate: ✪

18. Kiek laiko esate (Jūsų šeimos narys yra) Valstybinio studijų fondo paslaugų gavėjas?