Prekės ženklo "Mercedes Benz" vartotojų elgsenos tyrimas

Grupės studentų iš Vilniaus kolegijos parengta apklausa, kad labiau suvokti ir išsiaiškinti "Mercedes Benz" ženklo vartotojų elgsenos tipus, bei juos aprašyti. Anketą sudaro 14 klausimų, kurie neužims daug laiko, tačiau mums labai padės rengiant darbą šia tema.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Apibūdinkite save vienu iš duotųjų žodžių.

Jums priimtiniausias gyvenimo tempas:

Visuomenėje Jums svarbiau:

Dirbdami grupėje Jūs:

Perkant naują prekę Jums svarbiausia (pažymėti pagal prioritetą, kai 6 svarbiausia, o 1 turi mažiausią reikšmę):

6
5
4
3
2
1
Išvaizda
Prekės ženklas
Kaina
Draugų/pažįstamų nuomonė
Papildomi pasiūlymai
Naujausios technologijos

Jūms labiau priimtinas pirkimo būdas būtų:

Apie naują brangų pirkinį Jūs:

Jei perkate naują prekę ar liekate prie senojo prekės ženklo (brand'o):

Naudojamą produktą keičiate nauju tada kai:

Vairuodami automobilį iš taško A į tašką B Jūs:

Jūsų nuomone pagrindiniai "Mercedes Benz" konkurentai:

Jei staiga būtų nutrauktos visų "Mercedes Benz" modelių gamybos, Jūs savo automobilį:

Jūsų gyvenamoji vieta:

Jūsų lytis