Gamtamokslinis švietimas Lietuvos zoologijos sode (pedagogų anketa)

Gerb. pedagoge,

 

Lietuvos zoologijos sodas, siekdamas gerinti gamtamokslinio švietimo veiklas naujai rekonstruojamame zoologijos sode, prašo atsakyti į pateiktus anketos klausimus. Jūsų atsakymai yra labai naudingi siekiant maksimaliai užtikrinti zoologijos sodo lankytojų pageidavimus ir lūkesčius. Anonimiškumas garantuojamas. 

 

Gamtamokslinis švietimas Lietuvos zoologijos sode (pedagogų anketa)
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų profesija?

2. Jūsų lytis?

3. Jūsų darbovietė yra?

4. Ar esate kartu su savo ugdytiniais buvęs /-usi Lietuvos zoologijos sode Kaune (jeigu pasirinkote atsakymą Ne, pereikite prie 9 klausimo)?

5. Kiek kartų su ugdytiniais lankėtės Lietuvos zoologijos sode?

6. Prašome, nurodykite visas veiklas, kurias veikėte kartu su ugdytiniais apsilankę Lietuvos zoologijos sode.

7. Prašome įvertinti, kas Jums patiko zoologijos sode ir kas ne?

Labai patiko
Patiko
Neturiu nuomonės
Nepatiko
Visiškai nepatiko
Pasivaikščiojimas po zoologijos sodą (pažintinės ir rekreacinės sąlygos)
Gyvūnų laikymo sąlygos ir ekspozicijos išplanavimas
Informacinės nuorodos ir stendai
Gyvūnų įvairovė
Gido, edukatoriaus ekskursija ar pamoka
Užduotys, kurios buvo pateiktos ugdytiniams
Aktyvios pramogos
Treniruotų gyvūnų pasirodymai
Kavinės ir atrakcionai

8. Nurodykite, ko labiausiai pasigedote apsilankę Lietuvos zoologijos sode (galima žymėti kelis variantus)?

9. Pažymėkite, Jūsų nuomone, ar svarbu būtų zoologijos sode teikti nurodytas paslaugas?

Labai svarbu
Svarbu
Neturiu nuomonės
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Edukacinės pamokos apie gamtą ir gyvūnus būtų integruotos į pradinio, specialiojo, bendrojo, profesinio ir aukštojo lavinimo dalykų programas ir dalį pamokų ar paskaitų būtų galima pravesti zoologijos sode.
Zoologijos sode būtų galima vykdyti eksperimentus su gyvūnais, juos išmatuoti, palyginti, aprašyti požymius ir pan.
Būtų galima betarpiškiau bendrauti su nepavojingais gyvūnais, juos paglostyti, pašerti, pajodinėti ir pan.
Veiktų jaunųjų gamtininkų būrelis, kurio nariai galėtų savanoriškai prižiūrėti nepavojingus gyvūnus kartu su zoologijos sodo darbuotojais.
Daugiau vyktų treniruotų gyvūnų pasirodymų.
Vyktų teatro pasirodymai
Daugiau būtų atrakcionų, aktyvių žaidimų.
Daugiau būtų kavinių, suvenyrų parduotuvių, vyktų koncertai.
Būtų įdomesnės ekspozicijos, su daugiau apžvalgos aikštelių, kur gyvūnus galima būtų apžiūrėti iš visų pusių.
Ekspozicijose būtų įrengti interaktyvūs informaciniai įrenginiai, audiogidai.

10. Nurodykite prioritetine tvarka, kurios Jūsų nuomone edukacinės gamtamokslinio švietimo formos zoologijos sode būtų aktualiausios ir kurios mažiau aktualios (1 - didžiausias aktualumo prioritetas, 10 - mažiausias aktualumo prioritetas).

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Apžvalginės ekskursijos
Teminės edukacinės pamokėlės
Edukacinių užsiėmimų zoologijos sode ciklai integruoti į į pradinio, specialiojo, bendrojo, profesinio ir aukštojo lavinimo dalykų programas
Zoologijos sodo edukatorių išvykstamieji edukaciniai vizitai į mokyklas ar universitetus su galimybe pademonstruoti kai kuriuos nedidelius nepavojingus gyvūnus.
Interaktyvios ekspozicijos ir informaciniai terminalai, skatinantys savarankiškai atrasti informaciją.
Padalomoji medžiaga pedagogams ir ugdytiniams, su kuria savarankiškai vaikščiojant po zoologijos sodą būtų galima atlikti įvairias užduotis, skatinančias aktyviau stebėti, ieškoti, analizuoti, vertinti ir pan...
Kūrybinės užduotys, skatinančios nupiešti, pamėgdžioti gyvūnų skleidžiamus garsus, sukurti eilėraštuką ir pan...
Tiriamosios užduotys su gyvūnais, leidžiančios juos išmatuoti, palyginti, sužinoti jų veisimosi ciklą, mitybos grandinę ir pan...
Organizuojami konkursai ir olimpiados
Būreliai ir moksleivių ar studentų įtraukimas savanoriškais pagrindais į gyvūnų priežiūros ar mokslinių tyrimų veiklas

11. Įrašykite savo pageidavimus ar pasiūlymus, kas galėtų būti vykdoma Lietuvos zoologijos sode, siekiant gerinti gamtamokslinio švietimo lygį ir plečiant paslaugų spektrą?