Apklausa, tyrimui dėl sukčiavimo draudime

Gerbiami respondentai,

Mes esame verslo vadybos, marketingo specializacijos bakalauro studentai. Atliekame tyrimą, susijusį su sukčiavimu vartojamojo draudimo sektoriuje. Sukčiavimas – tai apgaulės atvejis, kai vartotojai pateikia klaidinančią informaciją, tam, kad gautų iš draudimo bendrovių išmokas.

 

Būtumėm dėkingi, jei skirtumėte 10 minučių atsakyti klausimynui, kuris skirtas sužinoti jūsų nuomonei. Mums yra svarbūs Jūsų atsakymai į kiekvieną klausimą. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs, jie bus naudojami tik statistiniams apibendrinimams.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jūs esate draudimo kompanijos klientas Lietuvoje?

2. Kokios rūšies draudimo paslaugomis Jūs naudojatės?

Jeigu nurodėte "Kita", įrašykite rušį čia

3. Jūsų nuomone, kiek draudimo vartotojų Lietuvoje sukčiauja draudimo sektoriuje?

4. Jūsų nuomone, Lietuvoje draudimo kompanijų klientai dažniau ar rečiau jas apgaudinėja nei ES kitose šalyse?

5. Koks Jūsų pasitenkinimo lygis draudimo benrovėmis?

6. Jūsų nuomone, kokios yra sukčiavimo priežastys?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Draudimo bendrovių neskaidri veikla
Nepakankamai geros draudimo bendrovių paslaugos
Negerai paaiškintos draudimo taisyklės/sąlygos klientams
Vartotojų nuomonė, jog sukčiavimus draudime yra sunku ištirti ir išaiškinti
Prasta visuomenės moralė
Daug sukčiavimo pavyzdžių
Žemo lygio šalies ekonomika

7. Jūsų nuomone, ką turėtų daryti draudimo kompanijos, kad būtų užkirstas kelias sukčiavimams? (Prie kiekvieno teiginio pažymėkite: 1-labai svarbu, 2-svarbu, 3- nelabai svarbu, 4-nesvarbu).

1
2
3
4
Užtikrinti geresnį ir informatyvesnį klientų aptarnavimą
Sukčiavimų mažinimui sudaryti tyrimų sistemas
Nustatyti realią bausmę už sukčiavimus draudime
Gerinti draudimo bendrovių įvaizdį stiprinant skaidrumą.
Skatinti visuomenės supratimą apie moralę

8. Kokiais kriterijais vadovaujatės, rinkdamasis draudimo kompaniją? (Prie kiekvieno teiginio pažymėkite: 1-labai svarbu, 2-svarbu, 3- nelabai svarbu, 4-nesvarbu).

1
2
3
4
Pasitikėjimas draudimo bendrove
Labai geras ir perspektyvus draudimo pasiūlymas
Informatyvus ir malonus klientų aptarnavimas
Nedidelė paslaugos kaina
Bendrovės reklama ir populiarumas
Tiesioginis kontaktas su draudimo tarpininkais

9. Jūsų lytis:

10. Jūsų amžius:

11. Jūsų socialinė padėtis:

Jeigu nurodėte "Kita", įrašykite savo socialinę padėtį čia

12. Jūsų mėnesio pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui: