Anketa mokytojams

GERBIAMAS MOKYTOJAU,

Nuoširdžiai kviečiame dalyvauti apklausoje..Šiame klausimyne pateikti klausimai apie muzikos pamokos kokybę.

Anketa yra anoniminė. Jūsų nuomonė labai svarbi.

Sėkmingo savęs pažinimo ir tobulėjimo!

Nuoširdžiai dėkojame už skirtą laiką ir bendradarbiavimą 

 

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius ir pažymėkite kiekvienoje eilutėje tik vieną langelį

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Muzikos pamokos planavimas ir organizavimas

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Remiuosi muzikinį ugdymą reglamentuojančiais švietimo dokumentais
Jaučių atsakomybę už savo darbo rezultatus
Mano pamokoje dera mokymo(si) uždaviniai, ugdymo turinys, metodai ir mokymo priemonės
Taikomi ugdymo metodai atitinka mokinių amžių, patirtį, galimybes, poreikius
Tiksliai ir aiškiai formuluoju pamokos uždavinius, kad juos suprastų mokiniai
Planuoju muzikos pamokas su „netikėtumo ir kūrybiškumo" elementais
Muzikos pamokų turinį planuoju atsižvelgdama(s) į konkrečios klasės mokinių pažangumą, muzikinius gebėjimus ir ugdytinių poreikius
Kartu su kitų dalykų mokytojais planuojame integruotas užduotis ir veiklas

Mokymas

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Muziką integruoju su kitais mokomaisiais dalykais
Muzikinę veiklą sieju su kasdiene mokinių patirtimi bei interesais
Taikau mokymo(si) metodus, skirtus mokinių mokymosi įtvirtinimui
Naudoju grįžtamojo ryšio metodus, skirtus mokinių mokymosi reflektavimui
Numatau, kuriam mokiniui ar mokinių grupei reikės pagalbos atliekant užduotis ir iš anksto tam pasirengiu
Taikant individualų darbą, darbą porose ir grupėse mokiniai žino šių darbo formų taisykles bei eigą
Atrenku muzikiniam ugdymui aktualią informaciją iš įvairių informacinių šaltinių
Mano pamokoje mokiniai perima mokytojų vaidmenį (pvz. tampa partneriais, konsultantais, patarėjais, tarpininkais, planuotojais, ekspertais)
Skiriu namų užduotis, kurios gilintų ir įtvirtintų pamokoje išmoktą medžiagą
Pamokose nuosekliai mokau pagal vadovėlį
Mokiniai naudoja pratybų sąsiuvinius

Mokymasis

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Skatinu mokinius, kad jie užduotų klausimus ir aktyviai įsitrauktų į veiklas
Formuluoju užduotis, skatinančias tiriamąjį bei į problemos sprendimą orientuotą mokymąsi
Mano pamoka atveria galimybes kūrybinei saviraiškai
Mokiniai per pamokas mokosi bendradarbiaudami

Pagalba mokiniu

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Atsižvelgdama(-as) į skirtingus mokinių muzikinius gebėjimus ir galimybes skiriu skirtingo sudėtingumo užduotis
Mokiniai gauna iš manęs grįžtamąją informaciją apie jų individualius pasiekimus
Parengiu papildomas užduotis gabesniems mokiniams, kartu su mokiniu numatau individualius savarankiško mokymosi būdus
Mano pastabos yra nukreiptos į mokinių atliktą darbą, o ne į jo asmenį
Suteikiu mokiniams galimybę patiems ištaisyti savo klaidas
Ugdau mokinių savęs vertinimą ir pasitikėjimą savimi
Ugdymo tikslus, uždavinius ir metodus derinu pagal individualus mokinių poreikius
Planuoju papildomą darbą ypatingų mokymosi poreikių turintiems mokiniams
Mokiniai turi galimybę ugdyti savo muzikinius gebėjimus dalyvaudami įvairiuose projektuose, koncertuose, festivaliuose
Į pagalbą kitiems mokiniams pasitelkiu gabius ar daugiau patirties turinčius mokinius

Vertinimas

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Vertinimo kriterijai yra mokiniams gerai žinomi ir suprantami
Dažnai pagiriu, paskatinu mokinius už gerai atliktą darbą
Laikausi vieningų mokinių pažangos ir muzikinių pasiekimų vertinimo kriterijų
Sudarau mokymosi ciklo vertinimo užduočių planą
Reguliariai įvertinu mokinių muzikinius pasiekimus fiksuojant mokinių pažangą
Vertinimas komentuojamas ir pagrindžiamas
Skatinu mokinius įsivertinti ir reflektuoti savo pasiekimus
Skatinu mokinius vertinti kitus pagal kriterijus
Aptariu pamokos sėkmes ir nesėkmes su kolegomis

Santykiai, tvarka, klasės valdymas

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Kartu su mokiniais sudarau elgesio pamokoje taisykles
Jeigu pasitaiko trukdžių, nedelsiant į juos reaguoju
Individualiai dirbu su elgesio problemų turinčiais mokiniais
Man pavyksta pamokoje sukurti draugišką santykį tarp manęs ir mokinių
Jei mokiniai ko nors per pamoką nesupranta, kreipiasi į mane pagalbos
Rašau neigiamus vertinimus
Rašau tik teigiamus vertinimus
Nuolat primenu mokiniams, koks elgesys pamokoje priimtinas
Pakeliu balsą
Stengiuosi nekreipti dėmesio į pasitaikančius nesklandumus
Triukšmaujančius mokinius išvarau iš klasės
Esu punktuali(-us) vengiu "tuščios laiko eigos", nešvaistau laiko nereikalingiems dalykams, iš anksto pasirengiu pamokai medžiagą, muzikos instrumentus ir kt.
Drausmės ir elgesio problemų mano pamokose nekyla

Mokymosi aplinka

Sutinku
Iš dalies sutinku
nesutinku
Atmosfera klasėje pasižymi įtampos ir baimės nebuvimu
Tarp manęs ir mokinių vyraujančiam bendravimui būdinga apibusė pagarba
Pamokoje nėra skubos, kantriai reaguoju į kai kurių mokinių lėtą mokymosi tempą
Į mokinių klaidas reaguoju supratingai
Muzikos kabinete turiu pakankamai muzikos vadovėlių
Muzikos kabinete gausu mokymo(si) priemonių, gautų dalyvaujant ES projektuose
Pamokoje naudoju ir savo sukurtas vaizdines priemones
Pamokoje naudoju įvairias naujos medžiagos pristatymo priemones (kompiuterį, multimediją)
Pamokoje naudoju „Smart lentą"
Pamokoje naudoju įvairias muzikines kompiuterines programas (Sibelius, Magix Music maker, The Ejay, Groovy Music, Auralia)
Naudoju netradicines mokymo(si) aplinkas (einame į koncertus, mokomąsias ekskursijas)
Darbo sąlygos mokykloje yra geros (muzikos kabinetas, saugi aplinka, tinkamas darbo laikas, gera infrastruktūra ir pan.)
Mokykla pakankamai skiria lėšų muzikos kabinetą aprūpinti mokymo(si) priemonėmis
Muzikos kabinete galime laisvai judėti, pertvarkyti suolus, susėsti ratu ir pan.

Pamokoje dažniausiai:

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Dainuojame
Grojame įvairiais muzikos instrumentais
Ritmuojame
Solfedžiuojame
Kuriame muziką
Improvizuojame
Dalyvaujame diskusijose nagrinėjant bei vertinant klausytus muzikos kūrinius
Dalyvaujame papildomojoje muzikinėje veikloje mokykloje
Dalyvaujame muzikiniuose renginiuose mieste

Pasiekimai pamokoje

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Patikrinu, ar pasiekti pamokos tikslai, uždaviniai
Grįžtu prie nesuprastų ar neišmoktų temų, užduočių
Sudominu mokinius mokomuoju muzikos dalyku ir palaikau mokymosi motyvaciją
Mokiniai įsivertina savo veiklą ir elgesį
Daugumai mokinių mokytis muzikos dalyko puikiai sekasi
Mokiniams nesiseka mokytis muzikos
Pamoka baigiasi apibendrinimu, mokinių refleksija apie pamokoje patirtas sėkmes ir įgytas žinias, gebėjimus

Su kokiais bendrojo ugdymo dalykais dažniausiai integruojate muzikos pamokas? (Nurodykite)

Kokias mokymo(si) priemones turite muzikos kabinete? (Nurodykite) / Kokius muzikos instrumentus naudojate muzikos pamokose? (Nurodykite)

Kokį muzikos vadovėlį naudojate muzikos pamokose? (Nurodykite autorių)

Kaip dažnai keliate savo profesinį meistriškumą kvalifikacijos tobulinimo kursuose?

Jei pasirinkote kita, parašykite:

Ar Jums reikalingi muzikos seminarai, paskaitos?

Jei taip, tai nurodykite, kokie seminarai, paskaitos reikalingi:

Muzikos mokytojo specialybę įgijote studijuodami:

Nurodykite kuriame:

Jūsų kvalifikacinė kategorija

Mokyklos, kurioje dirbate, tipas:

Vietovė, kurioje yra Jūsų mokykla:

Bendras mokinių skaičius Jūsų mokykloje:

Jūsų lytis:

Bendras darbo stažas (įrašykite metų skaičių):

Jūsų pedagoginio darbo stažas:

Jūsų amžius:

(Nepamirškite užpildę anketą išsiųsti savo atsakymo)