Anketa mokyklų vadovams

GERBIAMI MOKYKLŲ VADOVAI,

Nuoširdžiai kviečiame dalyvauti apklausoje. Šiame klausimyne pateikti klausimai apie muzikos pamokos kokybę. Anketa yra anoniminė. Jūsų nuomonė labai svarbi.
Nuoširdžiai dėkojame už skirtą laiką ir bendradarbiavimą
 

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius ir pažymėkite kiekvienoje eilutėje tik vieną langelį.

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Pažymėkite tinkantį atsakymo variantą

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Mūsų mokykla mokiniams teikia tikrai kokybišką muzikinį išsilavinimą, kultūrinio sąmoningumo ir muzikinės kompetencijos pagrindus
Mokykloje sudarytos sąlygos užtikrina muzikos mokytojų atsakomybę už muzikinio ugdymo kokybę
Muzikos mokymas(is) mokykloje organizuojamas taip, kad atitiktų mokinių patirtį, sugebėjimus ir polinkius
Mūsų mokykla tinkamai parengia mokinius tolesniam muzikos mokymuisi (meno studijoms)

Mokykloje yra sudaromos geros sąlygos tobulinti muzikinius gebėjimus popamokinėje veikloje:

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Chore
Vokaliniame ansamblyje
Instrumentiniame ansamblyje

Pažymėkite tinkantį atsakymo variantą

Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Mokinių muzikos dalyko vertinimo būdai atspindi jų pasiekimų kokybę
Mokykla pakankamai skiria lėšų muzikos kabinetą aprūpinti mokymo(si) priemonėmis
Mokyklos administracija skatina ir finansiškai remia muzikos mokytojo iniciatyvas organizuojant mokyklos muzikinį gyvenimą

Mokykloje įvertinamos muzikos mokytojų profesinės kompetencijos:

Dalyko turinio planavimo ir tobulinimo kompetencija
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Parengti mokymo programą remiantis ugdymą reglamentuojančiais dokumentais
Formuluoti muzikos dalyko mokymo(si) tikslus ir uždavinius
Planuoti ugdymo procesą iš anksto derinantis su kitų dalykų integravimu į ugdymo turinį,
Atrinkti mokymo(si) metodus, tinkamus mokymo(si) tikslams pasiekti
Parengti mokiniams įdomią ir patrauklią mokymo(si) medžiagą

Mokykloje įvertinamos muzikos mokytojų profesinės kompetencijos:

Mokymo(si) proceso valdymo kompetencija
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Tikslingai taikyti šiuolaikines ugdymo(si) technologijas
Prieinamai ir suprantamai mokiniui perteikti ugdymui(si) ugdymo turinį ir reikalingą informaciją
Naudoti įvairias ugdymo strategijas, plėtojančias mokinių kritinį mąstymą, problemų sprendimą ir kūrybiškumą
Dalyvauti kuriant ir įgyvendinant integruotų specialiųjų poreikių mokinių ugdymo(si) programas

Mokykloje įvertinamos muzikos mokytojų profesinės kompetencijos:

Ugdymo(si) aplinkų kūrimo kompetencija
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Kurti toleranciją ir bendradarbiavimą skatinančią aplinką, kurioje mokinys turi galimybę rodyti iniciatyvą, veikti savarankiškai ir atrasti bendraminčių
Saugiai ir veiksmingai pritaikyti fizinę erdvę, naudoja informacijos ir komunikacijos technologijas, įrankius ir priemones

Mokykloje įvertinamos muzikos mokytojų profesinės kompetencijos:

Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo kompetencija
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Muzikos mokytojas derina kiekybinę ir kokybinę, formalią ir neformalią mokinių pasiekimų vertinimo strategijas
Vertina mokinių pasiekimus pagal vienodus vertinimo kriterijus
Pasirenka mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo tipus, būdus ir metodus plėtojant mokinių mokymosi pajėgumus
Vertina mokinių pažangą

Mokykloje įvertinamos muzikos mokytojų profesinės kompetencijos:

Profesinio tobulėjimo kompetencija. (Nepamirškite užpildę anketą išsiųsti savo atsakymo)
Sutinku
Iš dalies sutinku
Nesutinku
Projektuoti karjerą: planuoti, sistemingai tobulinti savo profesinę veiklą
Kūrybiškai reaguoti į šiuolaikinio pasaulio pokyčius, atpažinti asmeninių pokyčių poreikį tobulėti ir keistis
Mokykloje muzikos mokytojai bendradarbiauja dalijantis pedagogine patirtimi