Autorius: vkochanauskait

Vartotojo socialinio identiteto įtaka ketinimui pirkti naujas prekes, vartotojo inovatyvumo vaidmuo

Results260
Gerb. Respondente,Esu Kauno technologijos universiteto marketingo valdymo magistrantė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti veiksnius, kurie veikia vartotojų ketinimą pirkti naujas prekes – šiuo atveju elektromobilius. Apklausa yra anoniminė, o Jūsų atsakymai – konfidencialūs. Surinkti bei apibendrinti duomenys bus naudojami tik baigiamajam magistro darbui parengti. Anketos pildymas užtruks apie 5 minutes. Kilus klausimams, galite kreiptis el. paštu viktorija.kochanauskaite@ktu.edu Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus.

Vartotojo socialinio identiteto įtaka ketinimui pirkti naujas prekes, vartotojo inovatyvumo vaidmuo

Results201
Gerb. Respondente,Esu Kauno technologijos universiteto marketingo valdymo magistrantė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti veiksnius, kurie veikia vartotojų ketinimą pirkti naujas prekes – šiuo atveju elektromobilius. Apklausa yra anoniminė, o Jūsų atsakymai – konfidencialūs. Surinkti bei apibendrinti duomenys bus naudojami tik baigiamajam magistro darbui parengti. Anketos pildymas užtruks apie 5 minutes. Kilus klausimams, galite kreiptis el. paštu viktorija.kochanauskaite@ktu.edu Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus.