Autorius: valdasmackonis11

Prekės ženklo įtaka pirkimui
29
Šiame tyrime nagrinėjamas prekės ženklo vaidmuo darant įtaką vartotojų pirkimo sprendimams. Siekiu išsiaiškinti, kaip tokie veiksniai kaip prekės ženklo reputacija, reklama, pakuotės dizainas ir įžymybių nuomonė daro įtaką jūsų, kaip vartotojų, pasirinkimams. Dalyvaudami šioje apklausoje galite prisidėti prie mano supratimo apie prekės ženklo įtaką rinkoje ir jo poveikį vartotojų elgsenai. Jūsų indėlis yra vertingas ir labai vertinamas. Dėkoju, kad skyrėte laiko pasidalyti savo įžvalgomis su manimi!
Lietuvos gyventojų nuomonė apie spausdintus kalendorius.
53
Gerbiamas respondente, esame Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos studijų programos ,,Grafinis dizainas" trečiojo kurso studentai. Norėtume sužinoti jūsų nuomonę apie kalendorius. Anketa yra anoniminė, duomenys nebus publikuojami viešai. Ačiū už jūsų laiką!