Autorius: ugne.paulaviciute

Tinklaraščių įtaka prekės ženklo komunikacijai
8
Sveiki,Esu Komunikacijos ir kūrybinių industrijų 4 kurso studentė Ugnė Paulavičiūtė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti, kokią įtaką prekės ženklo komunikacijai daro tinklaraštininkai. Socialinės medijos sparčiai išpopuliarėjo kaip internetinio marketingo dalis, tačiau kai kurių įmonių vadovams vis dar sudėtinga suvokti tokios komunikacijos efektyvumą, kadangi išmatuoti jų naudą yra sunku. Tad mano tikslas yra išnagrinėti tinklaraščių teikiamą naudą prekės ženklo viešumui. Jūsų dalyvavimas apklausoje padės suvokti, kiek vartotojų dėmesio sulaukia tinklaraščių turinys ir kokios naudos gali tikėtis prekės ženklo atstovai. Jūsų pageidavimu anketa gali išlitki anonimiška. Ačiū už Jūsų laiką ir atsakymus.