Autorius: svajuke

Naujo prekės ženklo įvedimas į rinką. Elgsenos tyrimas

Results61
Gerb. apklausos Dalyvi, Kviečiu Jus išsakyti savo nuomonę, atsakant į pateiktos anketos klausimus, apie paieškų sistemos tendencijas, bei naujų produktų reklamavimą skaitmeninėje erdvėje. (Apklausos pildymui Jums prireiks iki 5 min.). Anketa yra anoniminė, todėl nuoširdžiai tikimąsi sulaukti Jūsų objektyvių atsakymų. Šios apklausos rezultatai bus panaudoti studijų tikslais kuriant reklamos kampaniją naujojo prekės ženklo įvedimui.Nuoširdžiai dėkoju už skirtą laiką atsakant į klausimus!

Advertising impact and importance (Asia)

Results0
Thank you for filling up this form. Its gonna lead us to a better world with less annoying advertisiments around us. :) At the end of the test please press "Siųsti Atsakymą" Sharing this survey would lead to the faster results of changing advertising structure :) Thank you again.All survey responses are anonymous and secure.

Advertising impact and importance

Results11
Thank you for filling up this form. Its gonna lead us to a better world with less annoying advertisiments around us. :) At the end of the test please press "Siųsti Atsakymą" Sharing this survey would lead to the faster results of changing advertising structure :) Thank you again.All survey responses are anonymous and secure.

Reklamos poveikis bei svarba šiuometiniame pasaulyje.

Results2
Esame SMK antro kurso studentai, atliekame tyrimą, reklamos poveikis skirtinguose pasaulio kontinentuose. Prašome Jūsų skirti keletą minučių ir atsakyti į žemiau pateiktus klausimus .Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Socialinių tinklų naudojimas

Socialinių mokslų kolegijos, antro kurso studentai atlieka tyrimą norint gauti informacijos apie socialinių tinklų naudojimą bei jų svarbą vartotojams. Šios apklausos duomenys bus panaudoti rašant mokslinį darbą. Anketoje mums svarbi Jūsų asmeninė nuomonė, kurią išreikšti užtruksite vos kelias minutes. Ačiū!