Autorius: razulia

Apklausa (rinkos tyrimas)
28
Projekto „Idėja 2011“ dalyviai atlieka rinkos tyrimą tikslu išanalizuoti rinkos galimybes ir produkto pritaikymą. Pristatome naują reklamos priemonę - reklaminiai aitvarai – reklama danguje, kuri Lietuvoje dar nėra išbandyta. Tai būtų naujas įrankis pasiekti jauną veržlią auditoriją bei galimybė išsiskirti iš įprastų reklamos priemonių. Reklama danguje gali būti naudojama miesto erdvėje, kitose vietose (parkai, paplūdimiai, ...) renginių ir švenčių metu. Tokia reklama taip pat gali būti nuolatinė, o ne laikina priemonė, taikoma tik specialia proga. Norint sužinoti, ar tokia reklamos priemonė bus efektyvi Lietuvoje, reikalingi jūsų atsakymai į kelis klausimus. Ačiū.
Reklamos televizijoje vertinimas socialiniu aspektu
125
Tyrimą atlieka Vytauto Didžiojo universiteto, vadybos studijų programos 3 kurso studentės. Ši apklausa skirta išsiaiškinti vartotojo požiūrį į televizijoje rodomą reklamą, jos poveikį televizijos žiūrovui. Labai svarbu, jog atsakytumėte į visus anketos klausimus. Anketa yra ANONIMINĖ. Rezulatatai bus panaudoti kursiniame darbe ir pateikti tik apibendrintai.