Autorius: ramunemala

Prekės ženklo „CHILL4YOU“ rinkodaros priemonių vertinimas
112
Gerb., Respondente, esu Vilniaus kolegijos Tarptautinio verslo studijų programos I kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas įvertinti prekės ženklo „CHILL4YOU“ naudojamas rinkodaros priemones. Visi atsakymai į kiekvieną klausimą yra labai svarbūs. Apklausa yra anoniminė, visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti rinkodaros tyrimų modulio projekte.Iš anksto dėkoju!
UAB „Kauno Jiesia“ vartotojų elgsenos vertinimas
47
Gerb, Respondente, esu Vilniaus kolegijos Tarptautinio verslo studijų programos I kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas įvertinti vartotojų elgsenai įtaką darančių išorės ir vidaus veiksnių poveikį pirkimo procese. Visi atsakymai į kiekvieną klausimą yra labai svarbūs. Apklausa yra anoniminė, visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti vartotojų elgsenos modulio savarankiškam darbui.Iš anksto dėkoju.