Autorius: p.tigerseye6

Prekės ženklo „Grite" pozicijos rinkoje nustatymas
42
Sveiki!Esame Kauno kolegijos trečio kurso studentai, šiuo metu studijuojame „Pardavimų valdymo" modulį ir nagrinėjame Lietuvos įmonės AB „Grigeo" prekės ženklą „Grite". Mūsų tikslas - nustatyti prekės ženklo poziciją rinkoje. Jūsų rezultatai mums taip pat atskleis kokią vietą prekės ženklas „Grite" užima vartotojo sąmonėje. Šioje anketoje rezultatai nebus viešinami ir duomenys bus panaudoti toliau atliekant modulio kursinį darbą.Ačiū už atsakymus!
Lietuvos gyventojų požiūris į ekologiškus maisto produktus
124
Esame Kauno kolegijos antro kurso studentai, šiuo metu studijuojame „Pardavimų organizavimo" modulį ir nagrinėjame Lietuvos įmonę AB „AUGA group". Mūsų tikslas - išsiaiškinti Lietuvos gyventojų požiūrį į ekologiškus produktus bei pagrindines įsigyjimo priežastis. Jūsų nuomonė yra labai svarbi.
Dviračio naudojimo gyv. vietovėje privalumai ir trūkumai
61
Gerb. Respondente,Esame Kauno kolegijos, Vadybos ir ekonomikos fakulteto, pardavimų vadybos I kurso studentai Patrikas Stanišauskas ir Povilas Piekus. Kviečiame sudalyvauti apklausoje, kurios tikslas – nustatyti dviračio naudojimo gyvenamojoje vietovėje privalumus ir trūkumus. Maloniai prašome atsakyti į klausimus bei užpildyti anketą iki galo, nes tai padidins tyrimo rezultatų tikslumą. Šio tyrimo metu surinkta informacija bus pateikta tik apibendrinta forma. Apklausa yra anoniminė, Jūsų pateikti duomenys viešai skelbiami nebus. Iš anksto dėkojame už atsakymus. Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami