Autorius: medap909

,,IQOS" reklamos analizė
76
Sveiki,Esu Meda Plechavičiūtė, studijuoju VGTU Kūrybinių industrijų fakultete ir šiuo metu rašau reklamos kursinį darbą, orientuotą į reklamos poveikį vartotojui bei jos naudą reklamuojamam produktui.Savo darbo ,,įkaitu" pasirinkau ,,Philip Morris International" kompanijos neseniai sukurtą ir šiuo metu ypatingai populiarų produktą ,,IQOS" - tabako rūkymo prietaisą, kurio pagrindinis išskirtinumas yra tabako kaitinimas (ne degimas).Šios apklausos pagalba noriu išsiaiškinti, kaip produktui ,,IQOS" pavyko taip sparčiai ir sėkmingai įsitvirtinti tiek pasaulio, tiek Lietuvos rinkoje, koks reklamos pobūdis buvo/yra tinkamiausias šiam produktui reklamuoti, ar reklama iš tiesų reikalinga tabako gaminimo kompanijai.Už kiekvieną atsakymą 5 karmos taškai Jums.Ačiū!
Virtualių namų asistentų (Amazon Echo, Google Home) įtaka žmonių socialiniams įgūdžiams
15
Sveiki,Esame 3-ojo kurso VGTU KIF studentės ir šiuo metu atliekame mokslinį tyrimą, kuris mums padėtų suprasti naujų technologijų, kaip virtualūs namų atsistentai, įtaką žmonių kasdienybei bei socialiniams įgūdžiams. Šiam moksliniui tyrimui mums reikia daugelio žmonių nuomonės, padėsiančios analizuoti bei prieiti išvadas, kaip keičiasi žmonių bendravimas tarpusavyje naudojant ,,Amazon Alexa" ar ,,Google Home", kokia buitis tampa įsigijant virtualų namų asistentą, ar ši technologija gali pavirsti draugu?Jūsų skirtas laikas mums labai svarbus.Ačiū